Η οικονομική κρίση αλλάζει ριζικά τον επιχειρηματικό χάρτη στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου και μετά τα 4.300 επιβεβαιωμένα λουκέτα, εισαγωγικές αλλάζουν χέρια όπως συνέβη στην περίπτωση της Subaru Motors Hellas, κάποιες άλλες βρίσκονται εδώ και μήνες στο χείλος του γκρεμού δίνοντας αντί μισθών μεταχειρισμένα ΙΧ, ενώ πλέον συρρικνώνονται και τα επίσημα δίκτυα διανομής των εισαγωγικών με τελευταίο κρούσμα τον Λαϊνόπουλο ο οποίος δεν αποτελεί πλέον επίσημο διανομέα της γερμανικής εταιρείας.

Μάλιστα αν εξακολουθήσει να βρίσκεται εκτός ελέγχου η κατάσταση στην αγορά αναλυτές εκτιμούν πως τα ντόμινο που θα δημιουργηθούν δεν θα έχουν προηγούμενο.

Παράλληλα οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τον Απρίλιο κατέγραψαν πτώση 56,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι δημιουργώντας περαιτέρω πανικό σε εισαγωγείς και εμπόρους οι οποίοι αντιδρούν στην κρίση με δραστικές περικοπές αλλά και πολύ μεγάλες προσφορές που σε κάποιες περιπτώσεις τους ανεβάζει ακόμη και στην 3η θέση των πωλήσεων όπως συνέβη με τη Citroen.

Ενα από τα πλέον εντυπωσιακά ευρύματα στις αναλυτικές πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στην Ελλάδα τον Απρίλιο έχει να κάνει με την Porsche η οποία σημείωσε αύξηση πωλήσεων 800%. Ειδικότερα τον 4ο μήνα του 2012 διατέθηκαν 18 μοντέλα της πολυτελούς φίρμας σε μόλις 30 ημέρες έναντι μόλις 2 αυτοκινήτων που είχαν διατεθεί τον αντίστοιχο μήνα του 2011.

imerisia.gr