Οι αστακοί είναι πλούσιοι σε νάτριο, κάλιο και φώσφορο. Έχουν ικανοποιητικές ποσότητες ασβεστίου και μαγνησίου. Έχουν, επίσης, μικρές ποσότητες σιδήρου, ψευδαργύρου, χαλκού, μαγγανίου και σεληνίου.

Περιέχουν χολίνη, καλές ποσότητες βιταμίνης Α, Ε, Β6, νιασίνης και παντοθενικού οξέος. Έχουν, επίσης, μικρές ποσότητες βιταμίνης Κ, Β12 και φυλλικού οξέος.

Τα 100 γραμμάρια αστακού αποδίδουν 90 θερμίδες και 8 γραμμάρια λίπους.

Οι αστακοί είναι πλούσιοι σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα που μειώνουν τον κίνδυνο για καρδιαγγειακές παθήσεις. Η κατανάλωση αστακού κάνει καλό στα μάτια, στην υγεία των οστών και βοηθάει στην παραγωγή ενέργειας στο σώμα.

Ελευθερία Ε. Ρέντζιου
Κλινικός Διατροφολόγος – Διαιτολόγος, Μ. Μed. Sci.
(Βιογραφικό σημείωμα)