Παρουσιάστηκε στη Γενεύη το πρωτότυπο Mini Rocketman, που μας δίνει μια ιδέα για το πώς μπορεί να μοιάζει μια μίνι εκδοχή του Mini, και ταυτόχρονα μια απάντηση σε όλους αυτούς που έβλεπαν το ήδη υπάρχον μοντέλο ως… παχύσαρκο, σε σχέση με την αρχική επαναστατική ιδέα του σερ Άλεκ Ισιγόνη, πίσω στο μακρινό 1959. Η τεράστια εμπορική του επιτυχία, φυσικά, τους διαψεύδει.



Το Rocketman, λοιπόν, πλέει πιο κοντά στη ρότα του κλασικού Mini και προβάλει την τάση της εταιρείας να ρίξει στην αγορά οχήματα με πιο ξεκάθαρο τον αστικό τους χαρακτήρα. Η αντισυμβατική σχεδίαση και οι πρωτοποριακές λύσεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, παντρεμένες με μικρή κατανάλωση καυσίμου, αναμένεται να αποτελέσουν δέλεαρ για αγοραστές που χρειάζονται κάτι περισσότερο από ένα απλό fashion icon, σε περίπτωση που το… μικρό Mini βρει το δρόμο του προς τη μαζική παραγωγή.

Το μέγεθος του αυτοκινήτου μετά βίας ξεπερνά τα 3,4 μ. σε μήκος, ενώ στο πλαίσιο έχει χρησιμοποιηθεί ανθρακόνημα, ώστε να διατηρηθεί το βάρος χαμηλά, κάτι που συντελεί τα μέγιστα στην οικονομία καυσίμου, μαζί με την τοποθέτηση ενός οικονομικού κινητήρα, για τον οποίο, ωστόσο, δεν υπάρχουν επιβεβαιωμένα στοιχεία.

Πίσω καθίσματα εξακολουθούν να υπάρχουν (σε λογική 3+1), αν και υποψιαζόμαστε ότι ο ρόλος του τελευταίου μάλλον θα παραμείνει διακοσμητικός ή απλά θα μπορεί να χρησιμοποιείται σαν εξτρά αποθηκευτικός χώρος. Στο πίσω μέρος, εντύπωση κάνει η διπλή διαιρούμενη πόρτα (το κάτω μέρος σύρεται προς τα έξω κατά 350 χλστ. για να διευκολύνει τη φόρτωση), σε συνδυασμό με τα φώτα που εξέχουν του αμαξώματος, ενώ η οροφή του αυτοκινήτου μοιάζει με τη βρεταννική σημαία σε… διάφανο χρώμα. Σχετικά με τα μηχανικά μέρη και την πιθανότητα παραγωγής του Rocketman, αναμένουμε εξελίξεις με ενδιαφέρον.



4troxoi