Το καλοκαίρι έχει σχεδόν φθάσει και τα πρώτα μπάνια ήδη έχουν αρχίσει. Πόσοι από εσάς, όμως, αγχώνεστε ακόμα για το πώς θα βγείτε στην παραλία;

Ανεβήκατε τελευταία στιγμή στη ζυγαριά και το αποτέλεσμα σας απογοήτευσε;

Για εσάς που αποφασίσατε τώρα να ξεκινήσετε δίαιτα παρακάτω δίνονται μερικές μικρές αλλά πολύ σημαντικές συμβουλές για να χάσετε βάρος και να αλλάξει ριζικά το σώμα σας.

•Καταναλώστε καθημερινά 3 κύρια γεύματα (πρωινό-μεσημεριανό-βραδινό) και 2 πιο μικρά (σνακ). Με αυτόν τον τρόπο θα προλαμβάνετε το αίσθημα της πείνας και θα αποφύγετε τα τσιμπολογήματα.

•Για πιο γρήγορη απώλεια βάρους προτιμήστε ψητά άπαχα κρέατα, κοτόπουλο ή ψάρι με μια ικανοποιητική ποσότητα σαλάτας με λίγο ελαιόλαδο και μια πολύ μικρή ποσότητα συνοδευτικών, όπως ψωμί ή ρύζι ή πατάτες.

•Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα. Το περπάτημα, η ποδηλασία, το κολύμπι στην θάλασσα, το γυμναστήριο και γενικά η τακτική άσκηση θα βοηθήσει στο κάψιμο λίπους και στη διατήρηση των κιλών σας σε φυσιολογικό επίπεδο.

•Περιορίσετε την κατανάλωση αναψυκτικών, αλατιού και ζάχαρης στον καφέ. Για κάποιο διάστημα έχετε ως στόχο να τρώτε ένα γλυκό την εβδομάδα, όπως γρανίτα που έχει λίγες θερμίδες και είναι και δροσερή τώρα το καλοκαίρι.

•Πιείτε αρκετό νερό. Αν και προσλαμβάνετε νερό από τα φαγητά και τα υγρά (καφέδες, χυμούς, κτλ), καλό θα ήταν να καταναλώνετε επιπλέον νερό την ημέρα. Έτσι, ενυδατώνεστε, αποβάλλονται οι τοξίνες και ρυθμίζεται η όρεξή σας.

Δεν χρειάζεται, επομένως, άγχος και πανικός, παρά μόνο μερικές αλλαγές στο τρόπο που τρέφεστε. Αυτό που επιβάλλεται όμως είναι υπομονή και επιμονή, γιατί τα κιλά γρήγορα τα παίρνουμε και δύσκολα τα χάνουμε. Με λίγη καλή θέληση, άσκηση και σωστή διατροφή θα έχετε σίγουρα το επιθυμητό αποτέλεσμα και θα απολαύσετε τις παραλίες.

Ελευθερία Ε. Ρέντζιου
Κλινικός Διατροφολόγος – Διαιτολόγος, Μ. Μed. Sci.
(Βιογραφικό σημείωμα)