Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ, αν μειώσουμε την κατανάλωση κρέατος κατά μία μερίδα και την αντικαταστήσουμε με όσπρια, δημητριακά ολικής άλεσης, ψάρι ή κοτόπουλο τότε μπορεί να μειωθεί ο κίνδυνος θανάτους κατά 7 έως 19%

Και... Αν κάθε Αμερικανός μειώνε την κατανάλωση κρέατος κατά 5%, αν δηλαδή τρώει ένα πιάτο λιγότερο την εβδομάδα, τότε θα μπορούσε να παραχθεί ποσότητα δημητριακών ικανή να θρέψει 25 εκατομμύρια ανθρώπους.

Όπως καταλαβαίνετε μια απλή θεωρητικά επιλογή όπως το να φάτε μία μερίδα λιγότερη κρέας μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη για την υγείας σας αλλά και για την υγεία και την ευημερία πολλών συνανθρώπων σας.

Γι'αυτό δεν έχετε παρά να οργανώσετε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα σας καλύτερα και να επιλέξετε τρόφιμα που βρίσκονται χαμηλότερα από το κόκκινο κρέας στην πυραμίδα της διατροφής.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
(Βιογραφικό σημείωμα)