Είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνουμε τρόφιμα που είναι εποχής ώστε να αποφεύγουμε την κατανάλωση φυτοφαρμάκων και να ακολουθούμε την ροή της φύσης.

Έτσι τον μήνα Ιούνιο καταναλώνουμε:

Λαχανικά: αγγούρι, αγκινάρες, άνιθος, αρακάς, βλήτα, γλιστρίδα, καρότα, κολοκύθια, κρεμμύδι φρέσκο, μαιντανός, μανιτάρια, μελιτζάνες, μπάμιες, πατάτα, πράσο, πατζάρια, πιπεριές, ραπανάκι, ρόκα, σέλινο, φασολάκια

Φρούτα: βερίκοκα, βύσσινα, καρπούζι, κεράσια, μπανάνα, μούσμουλα, νεκταρίνια, πορτοκάλια, πεπόνι ροδάκινα και φράουλες

Και μην ξεχνάτε! Επιμένουμε εποχιακά! Επιμένουμε τοπικά!

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διατροφολόγος- Διατροφολόγος
(Βιογραφικό σημείωμα)