Η Kawasaki, παρότι και τα δύο ΜΧ μοντέλα της είχαν θεωρηθεί κορυφαία για το 2012, δεν επαναπαύτηκε.

Προχώρησε σε αρκετές αλλαγές για το 2013 ώστε να συνεχίσει να βρίσκεται στο επίκεντρο του τεχνολογικού ενδιαφέροντος. Μεγάλη καινοτομία και πρωτιά αφορά στο KX450F, το οποίο θα έχει πνευματικό πιρούνι, δηλαδή δεν υπάρχουν ελατήρια αλλά άερας!

Kawasaki KX450F/ 250F 2013: Με πνευματική ανάρτηση!    

                                     KX250F


KX450F

Όπως ήδη αναφέραμε, για πρώτη φορά σε ΜΧ μοτοσικλέτα παραγωγής θα υπάρχει πνευματικό πιρούνι. Έτσι λοιπόν το Kayaba 48χλστ δεν έχει ελατήρια αλλά πεπιεσμένο αέρα Το αποτέλεσμα είναι μία μείωση βάρους 0.8 κιλών και βελτιωμένη απόδοση εξαιτίας του μικρότερου «σπασίματος» των λαδιών και των χαμηλότερων τριβών. Επίσης προσφέρει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων και καλύτερη αντίσταση στο τερμάτισμα. Παραμένει η εξωτερική αντιτριβική επίστρωση Diamond Like στα καλάμια.

Από εκεί και πέρα στον κινητήρα βρίσκουμε νέο έμβολο και εκκεντροφόρο εισαγωγής για βελτίωση της απόδοσης σε όλη την κλίμακα των στροφών. Σε συνδυασμό με τους διαθέσιμους διαφορετικούς χάρτες της ηλεκτρονικής που αλλάζουν με το πάτημα ενός κουμπιού, καταλαβαίνουμε ότι μία από τις δυνατότερες 450 ΜΧ μοτοσικλέτες θα γίνει ακόμα καλύτερη.

Νέα είναι και τα φρένα με το μπροστινό να αποκτά καινούρια τρόμπα, σωληνάκι και τακάκια και το πίσω καινούριο δίσκο.


KX250F

Μπορεί το KX250F να μην πήρε το πνευματικό πιρούνι της Kayaba, όμως δέχτηκε πολλές αλλαγές ως αντιστάθμισμα.

Καταρχήν στον κινητήρα επανασχεδιάστηκε το έμβολο και βελτιώθηκαν οι έδρες των βαλβίδων , οι βαλβίδες, οι αυλοί εισαγωγής για αύξηση της αξιοπιστίας.

Επίσης ο λαιμός της εξάτμισης έχει θάλαμο διαστολής για βελτίωση της απόδοσης στα χαμηλά, ενώ αλλαγμένος είναι και ο αυλός του ψεκασμού.

Το ανεστραμμένο πιρούνι της Kayaba έχει πλέον 1 χιλιοστό μεγαλύτερα καλάμια για πιο σφιχτή λειτουργία και διαφορετικές πλάκες.

Έχουν αλλάξει ελαφρώς όλα τα πλαστικά και στα φρένα υπάρχουν οι ίδιες αναβαθμίσεις με αυτές του 450.

cityauto.gr