Ως παράδειγμα κακού marketing και αποτυχημένης «διαχείρισης κρίσεων» θα καταγραφεί η στάση της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας να εμποδίσει (με σεκιουριτάδες) την ενημέρωση των υπαλλήλων της από εκπροσώπους κομμάτων εν όψει εκλογών.

Ασφαλώς το δικαίωμα της εταιρίας να επιτρέπει σε όποιον θέλει την είσοδο σε έναν ιδιωτικό της χώρο είναι δεδομένο και αναφαίρετο.

Δείτε όμως το αποτέλεσμα. Αν δεν είχε εμποδιστεί η ενημέρωση, το περιστατικό θα γινόταν γνωστό μόνο μεταξύ των υπαλλήλων, που άλλωστε ελεύθεροι θα ήταν να κρίνουν και να αποφασίσουν.

Τώρα όμως η απαγόρευση έγινε θέμα που βγαίνει έξω από τους τοίχους της τράπεζας, γίνεται δήλωση στα κανάλια και δίνει στα κόμματα το δικαίωμα για καταγγελίες περί αποκλεισμών.

Το γεγονός ότι το κόμμα που επιχείρησε να ενημερώσει τους υπαλλήλους ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη καχυποψία για την ηγεσία της τράπεζας, αν αναλογιστεί κανείς τις θέσεις του συγκεκριμένου κόμματος περί δημόσιου ελέγχου των τραπεζών. Καχυποψία που σίγουρα δεν χρειάζεται να ποτίσει την Παγκρήτια, ειδικά σε αυτή την κρίσιμη φάση για όλο το τραπεζικό σύστημα.

Αν μη τι άλλο, σίγουρα μια λανθασμένη τακτική δημοσίων σχέσεων της εταιρίας.

Πολύ περισσότερο από την Παγκρήτια, που υποτίθεται ότι είναι πιο κοντά στους Κρητικούς από τις άλλες, τις «κακές τράπεζες» και οι οποίες, απ’ ό,τι μαθαίνω, επέτρεψαν ανεμπόδιστα την ενημέρωση του προσωπικού τους από τους αντιπροσώπους όλων των κομμάτων στο Ηράκλειο…


Μάριος Διονέλλης