Σε άνοδο δείχνει να βρίσκεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ, τα οποία, πάντως, αφορούν το α' τρίμηνο του 2011, το ποσοστό των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές ανέρχεται στο 23,6%.

Παρατηρείται αύξηση κατά 28,3% σε σχέση με το 2010, ενώ για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα 2009-2010 η αύξηση ήταν χαμηλότερη (13,6%). Ο μέσος ετήσιος ρυθμός μεταβολής των αγορών μέσω του διαδικτύου, για την πενταετία 2007-2011, ανέρχεται στο 16,4%. Την τελευταία τριετία, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που έχει δηλώσει ότι δεν έχει πραγματοποιήσει ποτέ αγορές ή παραγγελίες αγαθών μέσω του διαδικτύου ανέρχεται σε 76,3% το 2009, σε 70,9% το 2010 και σε 63,9% το 2011.

Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που αγοράστηκαν ή παραγγέλθηκαν περισσότερο από το διαδίκτυο για προσωπική χρήση και παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά τη χρονική περίοδο Απρίλιος 2010 – Μάρτιος 2011 σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του προηγούμενου έτους, είναι:

οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες όπως εισιτήρια, ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ. (40,9%)
οι υπηρεσίες διαμονής σε καταλύματα (36,1%)
τα είδη ένδυσης και υπόδησης-αθλητικά είδη (32,5%)
τα εξαρτήματα και ο περιφερειακός εξοπλισμός (hardware) ηλεκτρονικών υπολογιστών (27,8%).