Πριν σχηματίσετε μια εικόνα για τον εαυτό σας από το νούµερο που είδατε στη ζυγαριά, να ενηµερωθείτε!

Μην ζυγίζεστε συχνά γιατί:

Όταν ζυγίζεστε καθηµερινά, υπάρχει περίπτωση να αποκτήσουµε εµµονή µε το βάρος σας και κάθε φορά να γεµίζετε µε άγχος.

Αν κάνετε δίαιτα και ζυγίζεστε καθηµερινά, μπορείτε εύκολα να καταλήξετε σε παραπλανητικά συµπεράσµατα. Η κατάσταση της υδάτωσής σας αλλάζει από ώρα σε ώρα µε αποτέλεσµα ταχύτατες και απρόβλεπτες αυξοµειώσεις βάρους. Με αποτέλεσμα να απογοητεύεστε και εγκαταλείπετε πρόωρα την προσπάθεια.

Οι µεταβολές βάρους εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες. Η κατανάλωση αλατιού, η προεµµηνορυσιακή περίοδος στις γυναίκες, η κατανάλωση µεγάλης ποσότητας φαγητού σε ένα γεύµα, η κακή ενυδάτωση κ.ά. µεταβάλλουν (φαινοµενικά) τα κιλά σας και συχνά δηµιουργούν λάθος εικόνα για το σώµα σας.

Με το ζύγισµα βλέπετε αµέσως το αποτέλεσµα που έχει κάθε τροποποίηση των διατροφικών συνηθειών σας αλλά και το πώς επιδρά η φυσική δραστηριότητα στο βάρος σας.

Όταν γνωρίζετε ότι το βάρος σας είναι εκτός των φυσιολογικών ορίων (είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω), µμπορείτε να κάνετε εγκαίρως τις απαραίτητες τροποποιήσεις στη διατροφή σας και να το επαναφέρετε στα κανονικά επίπεδα.

Η ζυγαριά, σας υπενθυµίζει το στόχο σας. Η απώλεια βάρους, σας δίνει ώθηση να συνεχίσετε την προσπάθεια όταν ακολουθείτε κάποιο πρόγραµµα διατροφής, ενώ η πρόσληψη κιλών, σας προειδοποιεί και σας αποτρέπει από περαιτέρω αύξηση.

Μην ζυγίζεστε σε διαφορετικές ζυγαριές κάθε φορά. Αρκεστείτε σε µία εβδοµαδιαία µέτρηση στην ίδια ζυγαριά κάτω από τις ίδιες συνθήκες (ιδανικά χωρίς ρούχα, νηστική, συγκεκριµένη µέρα και πρωινή ώρα) και καταγράψτε τις µεταβολές σας.

FORMA