Έφθασε και στην Ελλάδα η υγραεριοκίνητη έκδοση της MiTo, η οποία προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Το σύστημα υγραεριοκίνησης κατασκευάζεται εργοστασιακά, χωρίς δηλαδή να απαιτείται κάποια μετατροπή ή ρύθμιση σε συνεργείο. Αυτό σημαίνει ότι η MiTo 1.4 GPL Turbo καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση, όπως ακριβώς και οι υπόλοιπες βενζινοκίνητες ή πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Το σύστημα υγραεριοκίνησης της MiTo GPL συνδυάζεται με ρεζερβουάρ χωρητικότητας 39 λίτρων, το οποίο τοποθετείται στο χώρο της ρεζέρβας και δεν επηρεάζει την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών. Η συνδυαστική αυτονομία ξεπερνά τα 1.200 km. Η MiTo 1.4 GPL Turbo με τα 120 PS εμφανίζει μέγιστη ροπή 21 kgm από τις 1.750 rpm, επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,8 sec και φθάνει σε τελική ταχύτητα τα 198 km/h. Όταν καταναλώνει υγραέριο, ο κινητήρας εκπέμπει 131 g CO2 ανά km, έναντι 145 g/km με χρήση βενζίνης.

Η συγκεκριμένη MiTo διατίθεται αποκλειστικά στο επίπεδο εξοπλισμού Distinctive, με αρχική τιμή τα 19.800 ευρώ. Το όφελος απόσυρσης είναι 960 ευρώ, ενώ υπάρχει και επιπλέον έκπτωση 900 ευρώ με χρηματοδοτικό πρόγραμμα μέσω της FGA Bank που προβλέπει προκαταβολή από 0% έως και 72 δόσεις με επιτόκιο 4,95%.

Ο κινητήρας της MiTo GPL τίθεται σε λειτουργία χρησιμοποιώντας πάντα βενζίνη, ενώ ύστερα από μερικά δευτερόλεπτα αλλάζει αυτόματα σε υγραέριο. Ο οδηγός όμως μπορεί να επιλέξει το καύσιμο που επιθυμεί μέσω του σχετικού διακόπτη, αριστερά από το τιμόνι, ενώ υπάρχει και ένδειξη της ποσότητας στο ρεζερβουάρ του υγραερίου. Η αλλαγή μπορεί να γίνει ακόμη και εν κινήσει. Όταν τελειώσει το υγραέριο, αυτόματα επιλέγεται ως καύσιμο η βενζίνη, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

(protothema.gr)