Διψήφια άνοδο κατέγραψαν τα ποσά που διοχετεύτηκαν σε on line διαφημίσεις στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του έτους, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Εχοντας αύξηση των εσόδων τους από τις διαφημίσεις κατά 12,1%, οι ιστοσελίδες είναι ο μεγάλος κερδισμένος, απορροφώντας μέρος της υποχώρησης που κατέγραψαν κυρίως η τηλεόραση και τα έντυπα.

Με την παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη να παρουσιάζει συνολική αύξηση κατά 3,1%, η διαδικτυακή προβολή έχει τον τελευταίο χρόνο αλματώδη ανάπτυξη.

Παγκοσμίως, η τηλεόραση εξακολουθεί να απορροφά το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων που δαπανώνται για διαφήμιση, ενώ τη μεγαλύτερη απώλεια διαφημιστικών εσόδων έχουν για άλλη μια χρονιά τα έντυπα.

Πλην της Ευρώπης, ισχυρή αυξητική τάση εμφανίζει και η διαφήμιση σε εξωτερικούς χώρους.

(protothema.gr)