Τα μαθήματα spinning, θα σας ενθουσιάσουν και είναι ιδανικά για να κάψετε πολλές θερμίδες διασκεδαστικά! Με χρήση στατικών ποδηλάτων σε ειδικά διαμορφωμένο studio και με την καθοδήγηση εξειδικευμένου spinning instructor, το πρόγραμμα προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες σας ενώ γυμνάζει πόδια, μπράτσα, ώμους και κοιλιακούς.

Σας ωφελεί στα εξής: Θα κάψετε μέχρι και 600 θερμίδες τη φορά και θα αδυνατίσετε και θα κάνετε καλύτερη φυσική κατάσταση με 2-3 μαθήματα την εβδομάδα.
Επίσης θα βελτιώσετε την αντοχή σας και θα γυμνάσετε όλες τις μυϊκές ομάδες και θα ενδυναμώσετε τετρακέφαλους, γλουτιαίους, γαστροκνήμια.

Σύμφωνα με τους ειδικούς θα πρέπει να ρυθμίστε το ποδήλατο και το ύψος της σέλας. Η σωστή στάση είναι απαραίτητη για να αποφύγετε την περιττή κούραση, που σπαταλά την ενέργειά σας και σας αναγκάζει να εστιάσετε στην προσπάθεια.

Κάντε με τον ίδιο τρόπο πεντάλ όταν ανεβαίνετε σε ανηφόρα (με αυξημένη, δηλαδή, αντίσταση). Για να καίτε περισσότερο, πρέπει να διατηρείτε στην ανηφόρα ταχύτητα περίπου 60-80 περιστροφές το λεπτό.

Μην υποτιμάτε τη σημασία των κατάλληλων παπουτσιών, με γάντζους για τα πεντάλ. Είναι απαραίτητα τόσο για να σας δώσουν ώθηση, όσο και για να ολοκληρώσετε σωστά την προπόνηση. Ένα από τα πιο συνήθη λάθη είναι να βάζετε όλη σας την προσπάθεια στην αρχή και να αφήνετε την κεκτημένη ταχύτητα να σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε την περιστροφή.

zougla.gr