Θέλετε να κάνετε δυναμική εμφάνιση στην παραλία αλλά σας απασχολεί η «κοιλίτσα-σωσίβιο»; Καταναλώστε περισσότερο λίπος (!) αναφέρουν οι ειδικοί όσο και αν ακούγεται παράδοξο και δείτε θεαματικά αποτελέσματα

Φυσικά, μιλάμε μόνο για μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, που σύμφωνα με έρευνες όχι μόνο θωρακίζουν την καρδιά αλλά και καταπολεμούν τη συσσώρευση λίπους από «προβληματικές» περιοχές του σώματος, όπως η κοιλιά. Ας δούμε, ποιες τροφές τα εμπεριέχουν.

Sandwich με αραβική πίτα: ένα απόλυτα καλοκαιρινό snack

Τα συναντάμε στα super markets αλλά και στα ψυγεία που διαθέτουν τα περίπτερα όλης της χώρας. Ο λόγος για τα sandwich με αραβική πίτα, που πέρα από πολύ νόστιμα είναι και ιδιαίτερα ωφέλιμα για τη σιλουέτα σας. Μια υγιεινή και ιδιαίτερα οικονομική λύση για snack που μπορείτε να πάρετε μαζί σας στην παραλία είναι να αγοράσετε σκέτες αραβικές πίτες από το super market να τις γεμίσετε με τομάτα και άλλα λαχανικά της αρεσκείας σας και να απολαύσετε ένα χορταστικό snack που ταυτόχρονα χάρη στα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα του θα καταπολεμά και το τοπικό λίπος της κοιλιάς.

Smoothies: δροσερά και ωφέλιμα

Τα δροσερά αυτά ροφήματα που καταναλώνουμε αφειδώς το καλοκαίρι, δεν περιέχουν μόνο πολύτιμα αντιοξειδωτικά για την προστασία του οργανισμού αλλά και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που καταπολεμούν το τοπικό πάχος. Ωστόσο, επειδή τα smoothies του εμπορίου περιέχουν και δεκάδες άλλες συστατικά, καλό είναι να αναζητήσετε στο διαδίκτυο εύκολες συνταγές και να τα φτιάχνετε στο σπίτι προκειμένου να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες.

Αμύγδαλα: για κοιλιά-σανίδα

Οι ξηροί αυτοί καρποί είναι κυριολεκτικά υπερόπλα για την σιλουέτα σας. Αν και δεν πρόκειται για καλοκαιρινούς ξηρούς καρπούς, ωστόσο μπορείτε άνετα να πάρετε μερικούς μαζί σας στην παραλία και να ξεγελάσετε την πείνα σας. Έρευνα του 2003 σύμφωνα με το fitbie.msn.com, αποκάλυψε πως όσοι έτρωγαν λίγα αμύγδαλα καθημερινά έχασαν περισσότερα κιλά και πόντους σε επίμαχα σημεία από όσους δεν κατανάλωναν καθόλου αμύγδαλα.

Μαύρη σοκολάτα: για καλοκαιρινές απολαύσεις

Απόγευμα καλοκαιριού μετά το κολύμπι και σας έχει πιάσει μια απίστευτη λιγούρα για κάτι γλυκό. Μια καλή ιδέα χωρίς να καταστρέψετε την σιλουέτα σας είναι να λιώσετε λίγη μαύρη σοκολάτα, να την περιχύσετε σε φρεσκοκομμένα φρούτα και στη συνέχεια να τα παγώσετε στο ψυγείο. Έτσι και η ανάγκη σας για κάτι γλυκό θα ικανοποιηθεί άμεσα και οι θερμίδες που θα πάρετε θα είναι ελάχιστες. Έρευνα που έγινε το 2008 από το πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης, απέδειξε πως όσοι τσιμπολογούσαν μαύρη-και όχι γάλακτος-σοκολάτα πριν από κάθε γεύμα, έτρωγαν κατά 15% λιγότερο φαγητό στη συνέχεια…

Πίτσα λαχανικών: μια θερινή λιχουδιά

Τα καλοκαιρινά βράδια στη βεράντα με φίλους πέρα από απολαυστικά μπορεί να μας φορτώσουν με εκατοντάδες θερμίδες χωρίς καν να το καταλάβουμε. Λάβετε λοιπόν τα μέτρα σας και φτιάξτε τη δική σας πίτσα λαχανικών εύκολα και οικονομικά. Αγοράστε έτοιμη ζύμη για πίτσα και «στρώστε» την με πιπεριές, κρεμμύδια και μανιτάρια. Στη συνέχεια, περιχύστε την με ελαιόλαδο ή με σως πέστο. Και θα έχετε ένα εξαιρετικά οικονομικό και απόλυτα θρεπτικό φαγητό, που χάρη στα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα του, θα σας χαρίσει κοιλιακούς «φέτες».

Ψαρικά: με ένα τρικ χαρίζουν τέλεια σιλουέτα

Τα περισσότερα ψαρικά, αποδίδουν λίγες θερμίδες ενώ έχουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως πρωτεϊνη, Ω3 και σελήνιο. Ωστόσο, μπορείτε να τα καταναλώσετε και ψητά με λίγο ελαιόλαδο ή σως πέστο που είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και έτσι να δείτε και την κοιλίτσα να «πέφτει» την ίδια στιγμή που θα απολαμβάνετε ένα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά καλοκαιρινό γεύμα.

clickatlife.gr