Οι Βαυαροί αποφάσισαν και δήλωσαν την ύπαρξή του νέου μοντέλου και επίσημα, δίνοντας στη δημοσιότητα περισσότερα τεχνικά στοιχεία για τη διάδοχο της πρωταγωνίστριας του παγκόσμιου Superbike.

Από αυτά φαίνεται ότι στόχος των μηχανικών ήταν να σπρώξουν ακόμα περισσότερο τον προσανατολισμό του προς την χρήση σε πίστα.

Μόλις την περασμένη Δευτέρα αναφέραμε για την πιθανή εμφάνιση κατά το φθινόπωρο μιας νέας σούπερ έκδοσης του Superbike της BMW. Η αποδοχή της είδησης έκανε τη BMW να δώσει περισσότερα στοιχεία διατηρώντας ψηλά το ενδιαφέρον για τη ναυαρχίδα της.

Η ιπποδύναμη παραμένει η ίδια στους 193 ίππους, αλλά η ροπή στις μεσαίες στροφές έχει αυξηθεί. Ανάμεσα στις λεπτομέρειες που έγιναν γνωστές, υπάρχει και το αναβαθμισμένο traction control, launch control για τις εκκινήσεις, quick shifter και ένα μεγαλύτερο λάστιχο πίσω, διαστάσεων 200/55 ZR17.





Η τετρακύλινδρη «βασίλισσα των Superbike» ζυγίζει πλέον μόλις 169 κιλά και κάτι γραμμάρια, χωρίς υγρά και μπαταρία, αλλά με το ABS! Με το ρεζερβουάρ γεμάτο δεν περνά τα 200 κιλά (199), που δίνει αναλογία κιλών ανά ίππο κοντά στη μονάδα.

Στο βάρος περιλαμβάνεται για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής, η ημι-ενεργή ανάρτηση DDC της BMW, ελεγχόμενη από ηλεκτρονική μονάδα.

Το σημαντικό νέο όμως είναι η προσθήκη του BMW DDC (Dynamic Damping Control). Αναγνωρίζει σε πραγματικό χρόνο τις συνθήκες του δρόμου και προσαρμόζεται ανάλογα, μεταβάλλοντας τις ρυθμίσεις των αποσβέσεων συμπίεσης και επαναφοράς των αναρτήσεων.

Προς αυτό χρησιμοποιεί από κάποιες προεπιλεγμένες ρυθμίσεις τις πλέον κατάλληλες, σύμφωνα με την «κρίση» της κεντρικής υπολογιστικής μονάδας. Η αποτελεσματικότητά τους θα διαπιστωθεί στη χρήση ενώ δεν έχει γίνει γνωστό ποιο είναι το κόστος σε βάρος των ενεργητικών αναρτήσεων.





Το σύνολο συμπληρώνουν τα αναβαθμισμένα φρένα της Brembo με τις ακτινικές δαγκάνες και τους πλευστούς δίσκους 9x καθώς και το αγωνιστικό ABS. Η BMW έχει ζητήσει νέα παραμετροποίηση για να το προσαρμόσει ακόμα περισσότερο στη χρήση πίστας.

Η μείωση του βάρους έχει έρθει κυρίως από την εξάτμιση τιτανίου, τη χρήση «σφυρήλατων» τροχών, το ελαφρύτερο γρανάζι και την ελαφρύτερη μπαταρία.

Η BMW αναφέρθηκε στο HP4 σαν «homologation special» δηλαδή θα αποτελέσει τη βάση της περαιτέρω αγωνιστικής της προσπάθειας.











newsbeast.gr