Η παρουσία του S tronic των 7 σχέσεων (στάνταρ στο V10 και προαιρετικό στο V8) έχει περιορίσει την εκπομπή CO2 κατά 22 g/km, ενώ παράλληλα έχει μειώσει το χρόνο της επιτάχυνσης 0-100 κατά 0,3 sec. Έτσι, το R8 Coupe με τον 4.2 FSI των 430 PS χρειάζεται 4,3 sec για να αγγίξει τα 100 km/h (έναντι 4,6 sec με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ το R8 Spyder 4,5 sec (έναντι 4,8 sec).
Στην κορυφή του γερμανικού υπερ-αυτοκινήτου «κάθεται» η έκδοση V10 plus, με αυξημένη ισχύ στα 550 PS και ροπή στα 55,1 kgm (διαθέσιμη στις 6.500 rpm). Είναι διαθέσιμη μόνο με το coupe αμάξωμα και φθάνει με το S tronic τα 100 km/h σε 3,5 sec (3,8 με το μηχανικό κιβώτιο). Η τελική ταχύτητα είναι αντίστοιχα 317 και 319 km/h.
Στην πρώτη περίπτωση η Audi ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 12,9 lt/100 km, ενώ στη δεύτερη 14,9 lt/km.
(protothema.gr)