Το R8 φρεσκάρεται σχεδιαστικά, αποκτά πλουσιότερο εξοπλισμό και υποδέχεται το 7τάχυτο κιβώτιο S tronic, για ακόμη πιο γρήγορη επιτάχυνση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, η γκάμα του supercar της Audi αποκτά νέο κορυφαίο μέλος, το V10 plus. Διαθέσιμο μόνο ως coupe, φέρει αναβαθμισμένη έκδοση του 5.2 FSI με ισχύ 550 PS και ροπή 55,1 kgm στις 6.500 rpm.

Η παρουσία του S tronic των 7 σχέσεων (στάνταρ στο V10 και προαιρετικό στο V8) έχει περιορίσει την εκπομπή CO2 κατά 22 g/km, ενώ παράλληλα έχει μειώσει το χρόνο της επιτάχυνσης 0-100 κατά 0,3 sec. Έτσι, το R8 Coupe με τον 4.2 FSI των 430 PS χρειάζεται 4,3 sec για να αγγίξει τα 100 km/h (έναντι 4,6 sec με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ το R8 Spyder 4,5 sec (έναντι 4,8 sec).

Στην κορυφή του γερμανικού υπερ-αυτοκινήτου «κάθεται» η έκδοση V10 plus, με αυξημένη ισχύ στα 550 PS και ροπή στα 55,1 kgm (διαθέσιμη στις 6.500 rpm). Είναι διαθέσιμη μόνο με το coupe αμάξωμα και φθάνει με το S tronic τα 100 km/h σε 3,5 sec (3,8 με το μηχανικό κιβώτιο). Η τελική ταχύτητα είναι αντίστοιχα 317 και 319 km/h.
Στην πρώτη περίπτωση η Audi ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 12,9 lt/100 km, ενώ στη δεύτερη 14,9 lt/km.

(protothema.gr)