Όταν εμφανίστηκε το 2002, το Yamaha FJR1300 έκλεψε καρδιές καθώς ήταν μια «επαναστατική» μοτοσυκλέτα της κατηγορίας GT. Τώρα, 10 χρόνια αργότερα η μοτοσυκλέτα χρειαζόταν επειγόντως ανανέωση.

Για τα δέκα αυτά χρόνια παρέμεινε ουσιαστικά ίδια, πέρα από ένα περιορισμένο ρετούς το 2006, οπότε και προστέθηκε, σαν εξτρά και το ημιαυτόματο κιβώτιο, μια όχι και τόσο εκλεπτυσμένη σύλληψη και εκτέλεση.

Σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία sport touring, όπως το Kawasaki GTR 1400 και το BMW K1600GT, υστερούσε πλέον φανερά, τόσο σε επιδόσεις, όσο και σε φρεσκάδα, οδική συμπεριφορά και τεχνολογικό εξοπλισμό.

Πληροφορίες θέλουν το FJR να δέχεται τις αναγκαίες τροποποιήσεις και αλλαγές για να αντιμετωπίσει και ξεπεράσει το σημερινό ανταγωνισμό. Αυτό σημαίνει υιοθέτηση τεχνολογίας από το YZF-R1, αύξηση του κυβισμού στα 1.400 κυβικά και στρόφαλο crossplane που θεωρητικά ταιριάζει γάντι στην τουριστική οδήγηση.



Συνοδευτικά, θα προσφέρονται και διάφορα συστήματα ασφαλείας όπως το traction control και το ABS με συνδυασμένα φρένα τελευταίας γενιάς. Το πιο πιθανό είναι να υπάρξει και μια αισθητά αναβαθμισμένη εκδοχή του ημιαυτόματου κιβωτίου, στοιχείο που τη ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Ακτινικές δαγκάνες, πιθανότατα ένα ανεστραμμένο πιρούνι κι μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος θα χαρακτηρίζουν επίσης το νέο FJR, μαζί με αυξημένους αποθηκευτικούς χώρους και αυξημένη προστασία από τον αέρα.







newsbeast.gr