Λίγους μήνες πριν από το λανσάρισμα του Kia Sorento 2013, στις ευρωπαϊκές αγορές, η κορεατική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες για τη γκάμα των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, του ανανεωμένου μοντέλου.

Οι πρώτες πληροφορίες για την επικείμενη έλευση, μέσα στο 2013, του ανανεωμένου Kia Sorento, είδαν το φως της δημοσιότητας στις αρχές του καλοκαιριού. Περίπου δύο μήνες αργότερα, η κορεατική φίρμα ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τη γκάμα των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου του ευρωπαϊκού Sorento, που σε συνδυασμό με τη φρέσκια και σαφώς πιο μοντέρνα -σε σχέση με τον προκάτοχό του- σχεδίαση, αλλά και τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς, αναμένεται να αποτελέσουν το φιλόδοξο τρίπτυχο για την εμπορική επιτυχία του μοντέλου.

Με έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), το Sorento θα λανσαριστεί στην Ευρώπη, με στάνταρ επιλογές τριών κινητήρων, που θα συνδυάζονται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και προαιρετικά με αυτόματο, επίσης 6 σχέσεων. Πρώτος στη γκάμα είναι ένας 2λιτρος diesel κινητήρας, απόδοσης 150 ίππων και ακολουθεί ο αναβαθμισμένος 2.2 turbodiesel R, ο οποίος μπορεί να έχει την ίδια απόδοση με το υπάρχων μηχανικό σύνολο (198 ίπποι), αλλά εμφανίζει μειωμένες εκπομπές CO2 (153 γρ/χλμ.), ενώ το αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται και με ένα νέο κινητήρα βενζίνης 2.4 λίτρων GDI, με σύστημα άμεσου ψεκασμού, που θα αποδίδει 197 ίππους.

Όπως ανακοίνωσε η Kia, το Sorento 2013 θα διατίθεται σε συγκεκριμένες αγορές και με τους υπάρχοντες βενζινοκινητήρες, 2.4 MPI με απόδοση 174 ίππων και 3.5 V6, με απόδοση 280 ίππων.







autotriti.gr