Τη λειτουργία – και επισήμως – μιας νέας υπηρεσίας για την υποστήριξη των πολιτών σε όλα τα επίπεδα, στα πλαίσια του στόχου που έθεσε η νέα Δημοτική Αρχή, με την ανάληψη των καθηκόντων της, για αναβάθμιση των παρεχόμενων δημοτικών υπηρεσιών, έκανε γνωστή, ο Δήμαρχος Χανίων Μανώλης Σκουλάκης σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα, Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012,  παρουσία του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Χανίων, Γαβριήλ Κουρή και του Αντιδημάρχου αρμόδιου σε θέματα Καθαριότητας, Πρασίνου και Περιβάλλοντος, Μανούσου Λιονάκη.

Πρόκειται για το Τμήμα Διαφάνειας και Υποστήριξης του Δημότη, το οποίο, όπως τόνισε ο κ. Σκουλάκης,  «συστάθηκε με το νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας και  – από τις αρχές του έτους – οπότε και ξεκίνησε πιλοτικά τη λειτουργία του - έως και σήμερα έχει συμβάλλει σημαντικά στη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των δημοτών μας».

«Η νέα αυτή υπηρεσία», πρόσθεσε ο Δήμαρχος Χανίων «είναι αρμόδια για την εφαρμογή συστημάτων και διαδικασιών που επιδιώκουν τη διασφάλιση της διαφάνειας στις κάθε είδους σχέσεις του Δήμου με τους πολίτες, την καταγραφή, προώθηση και παρακολούθηση αιτήσεων, αιτημάτων, παραπόνων αλλά και καταγγελιών του κοινού στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου καθώς και για την ενημέρωση των πολιτών για την πορεία επίλυσής των αιτημάτων αυτών, ενώ παρέχει πληροφορίες για τις υπηρεσίες και τις διοικητικές διαδικασίες του Δήμου».

Κλείνοντας ο κ. Σκουλάκης επεσήμανε ότι «με τη νέα αυτή δημοτική υπηρεσία, πιστεύουμε ότι διευρύνουμε σ’ ένα μεγάλο βαθμό τις δυνατότητες επικοινωνίας με τους δημότες μας, ενώ οι  προσπάθειές μας για βελτίωση της λειτουργίας του Δήμου και της εξυπηρέτησης των δημοτών μας, θα συνεχίζονται ολοένα με πιο εντατικούς ρυθμούς».

Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Χανίων, Γαβριήλ Κουρής, αναφέρθηκε στα οφέλη που προκύπτουν από τη λειτουργία της νέας αυτής Υπηρεσίας και τα οποία – μεταξύ άλλων - αφορούν:

1.την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

2.τη βελτίωση του συστήματος εσωτερικής διαβίβασης των αιτημάτων των πολιτών στις υπηρεσιακές μονάδες του Δήμου.

3.τη δημιουργία προληπτικών και εναλλακτικών μηχανισμών για την έγκαιρη πληροφόρηση αλλά και αντιμετώπιση προβλημάτων που απασχολούν τους πολίτες.

4.την ύπαρξη διαφάνειας και την καθιέρωση αμφίδρομης επικοινωνίας με τους πολίτες.

Όπως ακόμη γνωστοποίησε ο κ. Κουρής «το Τμήμα Διαφάνειας και Υποστήριξης του Δημότη στεγάζεται στο ισόγειο του Δημαρχείο Χανίων (νότιο τμήμα), σε χώρο που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Υψηλαντών και Καραϊσκάκη και είναι προσβάσιμο και σε άτομα με κινητικά προβλήματα».

«Για την εύρυθμη λειτουργία του, το Τμήμα έχει στελεχωθεί με δύο δημοτικούς υπαλλήλους οι οποίοι έχουν εκπαιδευτεί για το σκοπό αυτό με βάση τις απαιτήσεις για παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και άμεσης ανταπόκρισης προς τον πολίτη» ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου προσθέτοντας ότι «οι εν λόγω υπάλληλοι διαθέτουν σφαιρική γνώση της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου και των αρμοδιοτήτων αυτών, ώστε να μπορούν να ενημερώνουν και να κατευθύνουν σωστά τους ενδιαφερόμενους πολίτες». 

Σημειώνεται ότι Υπεύθυνος για τη λειτουργία της νέας αυτής υπηρεσίας έχει οριστεί με σχετική απόφαση Δημάρχου, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου, κ. Γαβριήλ Κουρής.

Το Τμήμα λειτουργεί καθημερινά από τις 08.00-15.00, ενώ το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι το 28213 41666. Επίσης οι δημότες μπορούν να αποστέλλουν τα αιτήματά τους και μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη δ/νση: [email protected]

«ΠΡΑΣΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ»

Στο πλαίσιο εξάλλου της συνέντευξης, ανακοινώθηκε από το Δήμαρχο Χανίων Μ. Σκουλάκη η  δημιουργία της «Πράσινης Γραμμής του Δημότη», στην οποία οι πολίτες θα μπορούν τηλεφωνώντας - χωρίς χρέωση - στο πενταψήφιο τηλεφωνικό κέντρο 15240, να διατυπώνουν παρατηρήσεις, επισημάνεις ή αιτήματα για το τομέα της καθαριότητας, καθώς και για θέματα πρασίνου και περιβάλλοντος.

Αναφερόμενος στη λειτουργία της νέας αυτής γραμμής, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Μανούσος Λιονάκης σημείωσε ότι «η εν λόγω γραμμή λειτουργεί από τις 8.00 έως τις 14.00 καθημερινά» ενώ προσέθεσε πως «η δημιουργία αυτής θα βοηθήσει την Δ/νση Περιβάλλοντος, Πρασίνου και Καθαριότητας να εντοπίζει προβλήματα που προκύπτουν σε όλη την επικράτεια του δήμου και να τα αντιμετωπίζει έγκαιρα και αποτελεσματικά» ενώ δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι η δημιουργία αυτής συνιστά προεκλογική δέσμευση της Δημοτικής Αρχής που γίνεται πράξη».