Ανακοίνωση δόθηκε από την εταιρία για την καταγγελία στο Ενετικό Λιμάνι Χανίων, από ζευγάρι που κατήγγειλε ότι υπήρχε διαφορετική τιμή στην απόδειξη με αυτή στον τιμοκατάλογο (δείτε εδώ).

Συγκεκριμένα σε επικοινωνία που είχε μαζί μας ο Υπεύθυνος του καταστήματος, μας δήλωσε:

«Το ατυχές γεγονός που πράγματι συνέβη στο κατάστημα μας οφείλετε αποκλειστικά και μόνο στο γεγονός ότι η επιχείρηση όντας καινούρια δεν έχει οργανωθεί πλήρως όσον αφορά την εκτύπωση καταλόγων και σχετικών φυλλαδίων.

Το λάθος διορθώθηκε μόλις εντοπίστηκε. Ζητούμε την επιείκεια στην κριτική μιας καινούριας επιχείρησης που προσπαθεί μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες να επιβιώσει, αφού η επιχείρηση που έχει δημιουργηθεί από ντόπιους επιχειρηματίες γνωστούς στην μικρή μας κοινωνία για το ήθος και την εντιμότητα τους. Επαναλαμβάνουμε ότι πρόκειται για ένα ατυχές περιστατικό, ένα λάθος για το οποίο ζητάμε την κατανόηση του κοινού που μας έχει αγκαλιάσει τους λίγους μήνες λειτουργίας μας. Συνεισφέρουμε με κάθε τρόπο καταβάλλοντας τους φόρους και τα τέλη, τηρώντας τις διατάξεις της νομοθεσίας (έκδοση αποδείξεων κ.λ.π.).

Κάθε παρατήρηση και υπόδειξη ακόμα και εάν πρόκειται για οφθαλμοφανές τυπογραφικό λάθος, που γίνεται από τους πελάτες κατοίκους ή επισκέπτες της πόλης μας, που μας τιμούν με την παρουσία τους, λαμβάνεται υπόψη για την βελτίωση των υπηρεσιών μας».

Σημ. Συντάκτη: Αξίζει να σημειωθεί, ότι ίσως είναι απο τις ελάχιστες περιπτώσεις στην δημοσιογραφική μας πορεία, που επιχειρηματίας παραδέχεται δημόσια λάθος που έγινε στην επιχείρηση του, κάτι το οποίο πρέπει να γίνει παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας. Σε μία μικρή κοινωνία, σαφώς μία λάθος πρακτική πρέπει να δημοσιοποιείται, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι αξιέπαινο και το γεγονός της παραδοχής του και βέβαια η προσπάθεια για βελτίωση που πρέπει να επιδιώκουμε όλοι μας.

Flashnews.gr