Με τη χειρότερη εικόνα αναχωρούν από το αεροδρόμιο Ηρακλείου Ν ΚΑΖ/ΚΗΣ οι ξένοι επισκέπτες του νησιού εξ αιτίας της άθλιας εικόνας που παρουσιάζουν σύμφωνα με τις επισημάνσεις τους προς τις αεροπορικές εταιρίες, που συνεργάζονται με την συγκεκριμένη εταιρία επίγειας εξυπηρέτησης που τα τελευταία χρόνια "μονοπωλεί" τα περισσότερα αεροδρόμια της χώρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Κρητικής καταγωγής ιδιοκτήτης της, φαίνεται να αποδέχτηκε πρόταση συνεργάτη του, για εξοικονόμηση καυσίμου στα οχήματα τους με την μη χρήση κλιματισμού μέσα σ αυτά. Έτσι οι επιβάτες κάτω από τις υψηλές θερμοκρασίες, στενάζουν στην κυριολεξία βρισκόμενοι σ ένα όχημα στοιβαγμένοι ο ένας πάνω στον άλλο μέχρι να φτάσουν στα αεροσκάφη, ενώ παράλληλα εγκυμονεί κίνδυνος να παρουσιαστεί και περιστατικό με πρόβλημα υγείας μιας και πολλοί είναι ηλικιωμένοι, ή άτομα με χρόνια προβλήματα
.
Στον βωμό του χρήματος όμως και του κέρδους, αυτά που μας προκαλούν την μήνη και την αγανάκτηση είναι για κάποιους επιχειρηματίες ψηλά γράμματα.

Η κατάσταση αυτή δεν τιμά το νησί μας , ούτε όμως και τον αερολιμένα που "χρεώνεται" την επιχειρηματική επιλογή της αεροπορικής εταιρίας η οποία με την σειρά της έχει επιλέξει ως συνεργάτη της (HANDLER), την εταιρία με τα λεωφορεία που δεν λειτουργεί ο κλιματισμός τους στους στην καρδιά του θέρους.

Η διοίκηση του αεροδρομίου θα πρέπει να παρέμβει άμεσα ως οφείλει, όπως ενδεχομένως και η ΥΠΑ προκειμένου να σταματήσει η συγκεκριμένη ανάρμοστη "συμπεριφορά" της εταιρίας επίγειας εξυπηρέτησης, αλλά και προς τις αεροπορικές εταιρίες προκειμένου να λάβουν δραστικά μέτρα απέναντι στην καταδικαστέα πρακτική που φέρεται να έφερε μαζί της από το Πακιστάν (όπου είχε δραστηριοποιηθεί πριν χρόνια) η εταιρία αυτή.

Μπορεί λοιπόν τους εργαζόμενους του να τους αμείβει με κουπονάκια σούπερ μάρκετ όπως μαθαίνουμε, όμως η Κρήτη όχι μόνο δεν είναι Πακιστάν αλλά δεν θα γίνει κιόλας σχολίαζαν με νόημα κύκλοι του αεροδρομίου Ηρακλείου που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα ....