Σε καθημερινή βάση καταφθάνουν οι καταγγελίες των ασφαλισμένων από το Ηράκλειο για την κατάσταση που επικρατεί στον ΕΟΠΥΥ. Η προσπάθεια να κλείσουν ένα ραντεβού με γιατρό έχει μετατραπεί σε πραγματικό Γολγοθά ενώ μετά την παραχώρηση των τηλεφωνικών γραμμών σε ιδιώτες έχει εκτιναχθεί στα ύψη και το κόστος για να κατορθώσουν απλά να επικοινωνήσουν.

Αυτό όμως ίσως είναι το λιγότερο, αφού οι ιστορίες που περιγράφουν ασφαλισμένοι είναι...καθημερινής τρέλας.

Στις περισσότερες περιπτώσεις τα ραντεβού κλείνονται με ορίζοντα διμήνου(!) και όταν φτάσει η ώρα ο ασθενής να επισκεφθεί το γιατρό του, τότε (κατά κύριο λόγο την παραμονή του ραντεβού) ενημερώνεται ότι ο γιατρός δε θα βρίσκεται στη θέση του με αποτέλεσμα το ραντεβού να αναβάλλεται.  

Το χειρότερο είναι πως τα ραντεβού που ακυρώνονται δεν μετατίθενται για τις επόμενες ημέρες, αλλά χρειάζεται να περάσει ξανά το διάστημα των δύο μηνών. 

Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό με τον ασφαλισμένο που παραμονή του ραντεβού του, ενώ περίμενε πρώτα δύο ολόκληρους μήνες, ενημερώθηκε τηλεφωνικά ότι ο γιατρός που θα τον εξέταζε συνταξιοδοτήθηκε: ''Περίμενα τόσες εβδομάδες για να με δει ο γιατρός και μια ημέρα πριν με ειδοποίησαν πως ο συγκεκριμένος βγήκε στη σύνταξη. Δεν το ήξεραν νωρίτερα για να με ειδοποιήσουν, έπρεπε να περάσουν  δύο μήνες για να καταλάβουν πως ο γιατρός την ημέρα που μου έκλεισαν το ραντεβού θα έχει συνταξιοδοτηθεί;'' λέει στο flashnews εμφανώς αγανακτισμένος ο συγκεκριμένος ασφαλισμένος ο οποίος πρέπει να περιμένει ξανά δύο μήνες για να βρει(;) γιατρό.

Σε άλλη περίπτωση ο ασφαλισμένος ενημερώνεται, (πάντα την παραμονή) ότι ο γιατρός πήρε άδεια ή για οποιονδήποτε απίθανο λόγο δε μπορεί να είναι στη θέση του. 

Η κατάσταση  εκθέτει τους διοικητικούς προϊσταμένους του Οργανισμού τοπικά, την ώρα που οι ασφαλισμένοι φαίνεται πως φτάνουν στα όρια τους.

flashnews.gr/ Μ. Αλεξάκης