Τη συνεργασία των μεγαλύτερων εταιρειών κρουαζιέρας στον κόσμο, ώστε από κοινού να συντελέσουν στην ανάπτυξη του προϊόντος της ναυτιλίας κρουαζιέρων στο χώρο της Μεσογείου, προσβλέπει ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας, Γιάννης Διαμαντίδης.

Όπως ανέφερε στη συνέντευξη Τύπου που έδωσε κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο Μαιάμι, στο πλαίσιο της έκθεσης «Sea Trade Cruise Shipping», «αυτό που έχει σημασία για εμάς είναι να συζητήσουμε με τις εταιρείες πώς θα γίνουν οι ελληνικοί λιμένες η αφετηρία για τις κρουαζιέρες τους.

Τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας και των επαφών μας θα είναι σύντομα ορατά», και προσέθεσε: «Είμαστε εδώ για να ακούσουμε τις εταιρείες, να συνεργαστούμε μαζί τους, είμαστε εδώ γιατί πιστεύουμε ότι όλοι μαζί μπορούμε να συντελέσουμε στην ανάπτυξη του προϊόντος της ναυτιλίας κρουαζιερών στο χώρο της Μεσογείου».

Τα σημεία

Ο κ. Διαμαντίδης στο μήνυμα που μετέφερε τόσο προς τις εταιρείες όσο και στους Αμερικανούς που αποτελούν την μεγαλύτερη «πηγή» επιβατών για τον κλάδο παγκοσμίως, υπογράμμισε μεταξύ άλλων:

* Η Ελλάδα με τις ακτογραμμές της και τις καταπληκτικές παραλίες της είναι συνδεδεμένη με πολλά σημαντικά παγκοσμίως γνωστά αρχαιολογικά και ιστορικά αξιοθέατα.

* Η Ελλάδα είναι ένας ασφαλής και όμορφος προορισμός για διακοπές για όλους ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου ή εισοδήματος.

* Αναγνωρίζουμε τη σημασία της ασφάλειας στις ημέρες μας και εγγυώμαστε για την ασφάλεια όλων των επιβατών.

* Η συμφωνία που καλούνται να υπογράψουν οι εταιρείες κρουαζιέρας με το ελληνικό κράτος αφορά τη θεμελίωση αυτής της νέας συνεργασίας, και δεν είναι τίποτε περισσότερο από μια έγγραφη δήλωση συνεργασίας.

* Είναι μια επικερδής συνεργασία και για τα δυο μέλη με ασφαλείς όρους.

* Επιθυμούμε οι εταιρείες κρουαζιέρας να μας θεωρούν ως μόνιμο συνέταιρο.

* Για το λόγο αυτό τους δίνουμε τη δυνατότητα να επιστρέψουν σε εμάς με συγκεκριμένες προτάσεις για τα επενδυτικά τους σχέδια στις περιοχές ενδιαφέροντός τους καθώς και με προτάσεις ανάπτυξης υποδομής στους λιμένες μας.

* Τα μέγιστα επενδυτικά προγράμματα θα υπόκεινται στο Fast Track model που εφαρμόζουμε για να ξεπεράσουμε όποια γραφειοκρατικά εμπόδια και καθυστερήσεις.

* Τα λιμενικά τέλη είναι ήδη στην Ελλάδα πολύ μικρότερα από ό,τι στην υπόλοιπη Μεσόγειο.

naftemporiki.gr