Την αντίδραση του ΕΟΠΥΥ προκάλεσαν δημοσιεύματα, τα οποία μιλούν για «κρυφό χρέος» του Οργανισμού.

Με αφορμή τα δημοσιεύματα για «ανακάλυψη κρυφού χρέους του ΕΟΠΥΥ που επηρεάζουν αυξητικά το χρέος των Δημοσίων Οργανισμών», ο ΕΟΠΥΥ αναφέρει σε ανακοίνωσή του ότι «ανελλιπώς κάθε μήνα υποβάλλει στους αρμόδιους φορείς τα οικονομικά στοιχεία με απόλυτη ακρίβεια και διαφάνεια».

Αναφορικά με το θέμα που προέκυψε για δυσκολίες, οι οποίες παρατηρήθηκαν στην εξυπηρέτηση ασφαλισμένων από τις γραμματείες του Οργανισμού, ο ΕΟΠΥΥ ανακοινώνει ότι για το θέμα αυτό, η δυσλειτουργία «οφείλεται στο ότι μετά από 10 χρόνια, κατά τα οποία η συγκεκριμένη υπηρεσία εξυπηρετούνταν από ιδιωτική εταιρεία με 610 εξειδικευμένους χειριστές, η σύμβαση που υπήρχε έληξε».

Μέχρι να αναδειχθεί νέος ανάδοχος μέσα από διαγωνιστική διαδικασία, ο ΕΟΠΥΥ ανέλαβε, σε συνεννόηση με το υπουργείο Υγείας, να καλύψει αυτή την υπηρεσία με προσωπικό αριθμητικά μικρότερο και ανειδίκευτο, «προκειμένου να μην προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση ή σε εξωσυμβατική καταβολή αποζημίωσης του κόστους της υπηρεσίας, όπως έγινε στο παρελθόν και η οποία χρειάστηκε να νομιμοποιηθεί με τον νόμο 3918/11» όπως αναφέρει σε άλλη ανακοίνωσή του.

 

in.gr