Η τρίτη γενιά της Octavia ισχυροποιεί την εξωτερική της εμφάνιση ακόμη περισσότερο μέσω της νέας της πλατφόρμας και έρχεται το 2013 για να κερδίσει σε όλους τους τομείς της υπόστασής της.

Η Skoda βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε μια περίοδο ολικής ανανέωσης και αναβάθμισής της, εντός των κόλπων του Group VW, αφού για πρώτη φορά στην Ιστορία της, η γκάμα της αυτή τη στιγμή αποτελείται από τόσο πολλά μοντέλα (Citigo, Fabia, Roomster, Octavia, Yeti, Superb).

Και με το νέο μικρομεσαίο Rapid προ των πυλών, η γκάμα αυτή θα διευρυνθεί ακόμη περισσότερο με στόχο φυσικά την προσέλκυση περισσότερων αγοραστών από κάθε άλλη φορά.

Τι γίνεται όμως με τα μοντέλα που στήριξαν τη νέα εποχή της εταιρείας και την αναγέννησή της στη δεκαετία του ’90, όπως π.χ. την Octavia;

Εδώ, το μέλλον διαγράφεται λαμπρό, αφού στόχος της Skoda είναι να ισχυροποιήσει την παρουσία του μεσαίου της μοντέλου, βασίζοντάς τη πλέον πάνω στην περίφημη νέα MQB πλατφόρμα του Group VW, αλλά και προσδίδοντας μια νέα και πιο επιβλητική εικόνα.




Σχεδίαση με περισσότερο κύρος

Η νέα Octavia θα βασίσει την παρουσία της πάνω στη νέα σχεδιαστική γραμμή της μάρκας που μας εισάγει φέτος το Rapid και η οποία θα είναι ορατή κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα του μοντέλου.

Θα έχουμε λοιπόν εκεί μια νέα μάσκα, με κάθετες γρίλιες, χρωμιωμένο περίγραμμα, αλλά και το ραφιναρισμένο λογότυπο της Skoda, που τοποθετείται πλέον στη μύτη του καπό.

Μεγαλύτερα σε διαστάσεις και με μακρόστενο σχήμα είναι τα φωτιστικά, που θα ενσωματώσουν και φώτα ημέρας LED, ενώ αντίστοιχα μεγαλύτεροι από κάθε άλλη φορά θα είναι και οι προβολείς ομίχλης.

Από εκεί και πίσω, η οροφή της νέας Octavia θα έχει μικρότερο ύψος από σήμερα, ενώ θα κλείνει πάνω στο πορτ-μπαγκάζ λιγότερο κάθετα.

Επίσης, στο πίσω μέρος, το πορτ-μπαγκάζ θα έχει περισσότερο ύψος, με τα νέα φωτιστικά που βρίσκονται εκατέρωθέν του να είναι πιο τετραγωνισμένα με λάμπες σε διάταξη «C».




Μεγαλώνει σε διαστάσεις και ελαφραίνει

Εκτός της σχεδίασης, το μεγάλο νέο στη νέα γενιά της Octavia έχει να κάνει με τη νέα πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί και η οποία θα είναι το νέο ευμετάβλητο πάτωμα MQB του VW Group (νέο Audi A3, VW Golf VII κ.λπ.).

Το πάτωμα αυτό θα επιτρέψει την αύξηση των διαστάσεων της νέας Octavia (μήκος-πλάτος-μεταξόνιο), τοποθετώντας την πλέον ξεκάθαρα στη μεσαία κατηγορία.

Και επιπλέον αυτού, παρά την αύξηση αυτή, η νέα πλατφόρμα θα ελαφρύνει περισσότερο από ποτέ άλλοτε το μεσαίο της Skoda, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, αλλά και στην καλύτερη απόδοση των TSI και TDI κινητήρων της.




autotriti.gr