Επειδή το μέγεθος ενίοτε δεν μετράει, ούτε στα αυτοκίνητα, σας προσκαλώ σε μια βόλτα με ένα καινούργιο αυτοκίνητο μικρών διαστάσεων που δεν έχει να ζηλέψει και πολλά από τα μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα. Μάλιστα τώρα η πρόταση γίνεται πιο δελεαστική γιατί έχει νέα μειωμένη τιμή, 7.990 ευρώ με απόσυρση.

Το Citigo, έχει τις καλύτερες καταβολές. Σχεδιάστηκε, δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε από τον μεγαλύτερο ευρωπαϊκό όμιλο, την VW. Έχει άλλα δυο αδελφάκια, το VW up που ήδη κυκλοφορεί στην Ελλάδα και το αναμενόμενο Seat Mii.

Η γερμανική προίκα του Citigo είναι μεγάλη. Εκτός από τη αρτιότητα της κατασκευής, τα προσεγμένα υλικά(απουσιάζουν τα μαλακά πλαστικά λόγω κόστους) και το γερμανικών προδιαγραφών φινίρισμα, προτάσει σαν ισχυρό σημείο και την θέση του στην αξιολόγηση της ασφάλειας. Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι πήρε 5 αστέρια από τον Euro Ncap, ενώ επιπρόσθετα διαθέτει και το προαιρετικό σύστημα City Safe Drive. Με τη βοήθεια ενός ανιχνευτή λέιζερ και μιας κεντρικής μονάδας μειώνονται σημαντικά οι πιθανότητες να γίνει σύγκρουση με προπορευόμενο όχημα. Με ταχύτητα έως 30 χλμ./ ώρα μόλις διαπιστωθεί κίνδυνος ατυχήματος, αυτόματα φρενάρει το αυτοκίνητο.

Ιδανικό για την πόλη

Για αρκετές ημέρες είχα στη διάθεση μου ένα κόκκινο 3πορτο Citigo με τρικύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ. ισχύος 60 ίππων. Τρία πράγματα μου έκαναν εντύπωση, ο περιορισμένος θόρυβος του κινητήρα, η σχεδόν άψογη λειτουργία του πεντατάχυτου κιβωτίου και η αποτελεσματική απόδοση των αναρτήσεων. Το κιβώτιο συνδυάζεται καλά με το τρικύλινδρο κινητήρα και συμβάλει στην εκμετάλλευση της ισχύος. Είναι εύχρηστο με μικρές διαδρομές και δεν με κούρασε στην πόλη στις συχνές αλλαγές.

Οι αναρτήσεις καταφέρνουν να κρατήσουν το αμάξωμα ακόμη και στο «ναρκοπέδιο» της Οδού Αγίας Άννης. Ευχαριστούμε για τις …ενέργειες του τον Δήμαρχο Αθηναίων. Μέτρησα μέση κατανάλωση 5,1 λίτρα/100 χλμ. Χρήσιμο το έξτρα σύστημα πλοήγησης και Multimedia Move&Fun.

Η βασική έκδοση με σχεδόν πλήρη εξοπλισμό κοστίζει 8.590 ευρώ, 7.990 ευρώ με απόσυρση.



real.gr