Ο Βουλευτής Ηρακλείου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Λευτέρης Αυγενάκης είχε σήμερα συνάντηση με τον Πρόεδρο της Ένωσης Πρατηριούχων Υγραερίου Αυτοκινήτων Ελλάδας, κ. Δημήτρη Λαγό, τον Αντιπρόεδρο, κ. Χρήστο Μπίρμπο και τον Γενικό Γραμματέα, κ. Ιπποκράτη Λογοθέτη, αναφορικά «με την διατήρηση του ειδικού φόρου της τιμής του υγραερίου».
Το
 Προεδρείο της Ένωσης Πρατηριούχων Υγραερίου Αυτοκινήτων Ελλάδος, αφού πρωτίστως ευχαρίστησε τον Βουλευτή για την Κοινοβουλευτική του παρέμβαση σχετικά με την «εξίσωση της τιμής του υγραερίου με την τιμή του πετρελαίου», βάσης της οποίας ο Βουλευτής Ηρακλείου αιτούνταν από τον Υπουργό Οικονομικών να μην προβεί σε μία τέτοιου είδους ενέργεια, η οποία θα αποτελούσε την οικονομική αφαίμαξη πολλών πολιτών, του παρέδωσαν ένα Υπόμνημα, βάση του οποίου ισχυρίζονταν ότι:

«Η αύξηση ειδικού φόρου στο υγραέριο κίνησης οχημάτων θα είναι όχι μόνο καταστροφική, αλλά και αντιοικονομική:

1) Στην τελευταία τριετία της οικονομικής ύφεσης της πατρίδας μας ο κλάδος των πρατηρίων υγραερίου κίνησης είναι ο μόνος που παρουσίασε αλματώδη αύξηση και νέες επενδύσεις: Τα πρατήρια 38-40 το 2009, είναι σήμερα (από μετατροπή πρατηρίων υγρών καύσιμων αλλά και ίδρυση νέων) περίπου 200 και υπό ίδρυση άλλα 50-80 ακόμη.

2) Σε αυτό το χρονικό διάστημα τα εξειδικευμένα συνεργεία υγραεριοκίνησης αυτοκινήτων αυξήθηκαν από 45 σε πλέον των 500 πανελλαδικά, και συνεχώς ιδρύονται νέα.

3) Η παραπάνω επενδυτική δραστηριότητα οδήγησε στην δημιουργία εκατοντάδων νέων θέσεων εργασίας (εργατοϋπάλληλοι, ειδικευμένοι τεχνίτες, πωλητές και πλήθος έμμεσα απασχολούμενων: μηχανολόγοι, επιχειρήσεις μηχανολογικού και λοιπού εξοπλισμού)

4) Το υγραέριο κίνησης είναι το καύσιμο στο οποίο στράφηκαν πολίτες, ως οικονομικότερο και οικολογικότερο όλων των άλλων καυσίμων, καθώς στον καιρό της κρίσης έδωσε οικονομική διέξοδο στους κατόχους αυτοκινήτων χαμηλού εισοδήματος.

5) Όλα τα Ευρωπαϊκά αλλά και τα λοιπά αναπτυγμένα κράτη (ΗΠΑ, Αυστραλία, Κορέα, Ιαπωνία αλλά και Κίνα κ.α.) έχουν θεσπίσει κίνητρα και επιδοτήσεις, ενθαρρύνοντας την υγραεροκίνηση αυτοκινήτων για οικολογικούς και οικονομικούς (ενίσχυση των αδύναμων στρωμάτων πολιτών) λόγους».

Ο Βουλευτής Ηρακλείου, αφού άκουσε προσεκτικά τα αιτήματα της Ένωσης Πρατηριούχων Υγραερίου Αυτοκινήτων Ελλάδος, δεσμεύτηκε ότι θα θέσει εκ νέου το ζήτημα στον Υπουργό Οικονομικών, κ. Ιωάννη Στουρνάρα και θα βρίσκεται σε στενή συνεργασία και επικοινωνία μαζί τους για την επίλυση του ζητήματος αυτού.