Με κεντρικό μήνυμα «Greece All Time Classic» η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη παρουσίασε την Τετάρτη την επικοινωνιακή στρατηγική του ελληνικού τουρισμού για τη νέα τουριστική περίοδο.

Με το μήνυμα αυτό θα ταξιδέψει η Ελλάδα στις αγορές του εξωτερικού, με στόχο φυσικά τη διεύρυνση της τουριστικής κίνησης αλλά και την καθιέρωσή της στον κατάλογο των μεγάλων δυνάμεων του τουρισμού.

«Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από τη σημερινή της εικόνα. Οι κρίσεις έρχονται και φεύγουν... Η Ελλάδα όμως είναι ακόμα και θα είναι για πάντα ένα ισχυρό όνομα» τόνισε η κ. Κεφαλογιάννη, στην ομιλία της.

«Στόχος μας είναι η ολική αποκατάσταση της εικόνας της Ελλάδας και η τοποθέτησή της ξανά στον κατάλογο των μεγάλων δυνάμεων του τουρισμού» πρόσθεσε η υπουργός, υπογραμμίζοντας ότι «η αποκατάσταση της φήμης της χώρας, αποτελεί τη μόνη επιλογή για να μπει και πάλι η χώρα μας σε τροχιά ανάπτυξης και ευημερίας».

Η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε και σε δυο μηνύματα που στέλνει η Ελλάδα, ενόψει της νέας περιόδου.

Πρώτον, η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από θάλασσα και ήλιος. Όπως είπε η υπουργός, η Ελλάδα αποτελεί όνομα που συμπυκνώνει παγκόσμιες αξίες και σύμβολα.

Δεύτερον, ότι ο επισκέπτης μπορεί να βιώσει την πραγματική ελληνική εμπειρία μόνο όταν επισκεφθεί περισσότερους από έναν προορισμούς. «Μια φορά δεν είναι ποτέ αρκετή να επισκεφτεί κάποιος την Ελλάδα» είπε χαρακτηριστικά η κ. Κεφαλογιάννη.

Καταλήγοντας, η υπουργός Τουρισμού ανέφερε ότι «η Ελλάδα πρέπει να γίνει συνώνυμη μιας υπόσχεσης απέναντι στους επισκέπτες. Δικής μας υπόσχεσης. Όλων των Ελλήνων. Ότι δηλαδή δεσμευόμαστε να τους φιλοξενήσουμε όπως φιλοξενούμε τους συγγενείς μας, τους φίλους μας. Να νιώσουν σαν στο σπίτι τους, στην πάντα διαχρονική πατρίδα μας».

Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Νίκος Καραχάλιος, αναπτύσσοντας με λεπτομέρειες τις πτυχές του σχεδίου και παρουσιάζοντας συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τόνισε πως δεν υπάρχει «καιρός για χάσιμο».

«Έχουμε συγκεκριμένο σχέδιο για να αλλάξουμε την εικόνα της χώρας. Η πατρίδα μας μπορεί και πάλι να πρωταγωνιστήσει. Να γίνει και πάλι το ισχυρό, διαχρονικό κλασικό brand που πάντα ήταν» πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, το 2013 θα είναι χρονιά σταθεροποίησης με έμφαση στην ανάπτυξη υποδομών.

 

in.gr