Μια σημαντική ημερίδα πραγματοποιήθηκε στις 23 Μαρτίου στο Εκθεσιακό Κέντρο Metropolitan Expo στα Σπάτα με Θέμα: \”Επικοινωνία: Η Επομενη Μερα\”.
Στόχος του συνεδρίου ήταν να αναζητηθούν προτάσεις και λύσεις για την έξοδο των εταιριών του κλάδου από την κρίση, μέσα από επαναπροσδιορισμό της θέσης των brands αλλά και με την είσοδο των διαφημιζομένων σε νέες τεχνικές επικοινωνίας και διαφήμισης. Βασική κατεύθυνση αλλά και προτροπή των ομιλητών ήταν η περισσότερη και ποιο δημιουργική δουλειά.

\"\"
Η κα. Υβετ Κοσμετάτου, Διευθύντρια Marketing της Vodafone.

\"\"
Ο κος Γρηγόρης Αντωνιάδης Διευθυντής Επικοινωνίας της Unilever Hellas

Επιπλέον σημαντική αναφορά έγινε και στις νέες μορφές επικοινωνίας και διαφήμισης μέσα από διαδίκτυο και και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Τονίστηκε η αμεσότητα της διαφήμισης στους χρήστες του διαδικτύου καθώς και η δυνατότητα του να εχει ο καταναλωτής άμεση επαφή με το προϊόν και την εταιρία του διαφημιζομένου.

\"\"
Ο κος Μανώλης Παπαπολύζος Πρόεδρος της Olympic DDB.

Ωστόσο για πρώτη φορά και απο τις 3 πλευρές, ΜΜΕ, διαφημιστικές εταιρίες και διαφημιζόμενους, ακούστηκαν αλήθειες για το χώρο και έγιναν αναφορές για τις παθογένειες του συστήματος με τον τρόπο που λειτουργεί. Διαπιστώθηκε η ανάγκη να επαναπροσδιοριστούν τα δεδομένα λειτουργίας και να επανεκινησει η αγορά της επικοινωνίας με ενα νέο μοντέλο και κυρίως με διαφανείς και ξεκάθαρους κανόνες.

\"\"
Ο κος Νίκος Χατζηνικολάου της Real Media Group

Τα 10 σημεία-συμπεράσματα συνοψίζονται παρακάτω:

  • Ανάκτηση εμπιστοσύνης στον χώρο μεταξύ των ΜΜΕ, των διαφημιζομένων και των διαφημιστικών εταιριών
  • Οι εξελίξεις στο χώρο είναι ραγδαίες και χρειάζεται συνεχή παρακολούθηση 
  • Όλες οι εταιρίες και η λειτουργία τους αποτελεί μία αλυσίδα
  • Διατυπώθηκε η ανάγκη για σαφή positioning στις μάρκες
  • Καιροί ζητούν περισσότερα σημεία επαφής με τον πελάτη χτίσιμο εικόνας του brand
  • Social media και νέα μέσα είναι μέρος του media mix και αποτελεί επένδυση στο χώρο της επικοινωνίας
  • Διατυπώθηκε η ανάγκη για δημιουργία νέου και ξεκάθαρου συστήματος αμοιβής
  • Να υπάρχει απο εδώ και στο εξής διαφάνεια μεταξύ των εμπλεκομένων
  • Και τέλος να ξεκινήσει η συζήτηση για την διατύπωση ενός νέου μοντέλου συνεργασίας
\"\"

Ο κος Πέτρος Κωστόπουλος της IMAKO Media

Διοργανωτές του συνεδρίου ήταν ο ΣΔΕ, η ΕΔΕΕ, το IAB, ο ΣΕΔΕΑ, η ΕΙΙΡΑ, ο ΕΙΤΗΣΕΕ και ο ΣΕΠΤ και υπήρξε συμμετοχή εκπροσώπων απο τις μεγαλύτερες εταιρίες της αγοράς.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook