Είναι και αυτή πανέμορφη, όπως τα μεγαλύτερη αδέρφια της. Ονομάζεται MV Agusta Brutale 800 και φορά ένα νέο τρικύλινδρο κινητήρα, βασισμένο σε εκείνον της 675 με τον στρόφαλο που γυρίζει ανάποδα. Το μοντέλο γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στη μικρή τρικύκινδρη και τις μεγάλες τετρακύλινδρες Brutal 1090.

Η Brutale 800 έρχεται να αντιπαρατεθεί με τα άλλα 800άρια της αγοράς, όπως το τετρακύλινδρο Kawa Z800, το δικύλινδρο Ducati 800 Monster, τα τετρακύλινδρα Yamaha FZ8 και Fazer800 και τα δικύλινδρα BMW F.

Ο παχυνμένος τρικύλινδρος με τα 798 κυβικά αποδίδει σημαντικά αυξημένη ισχύ σε σχέση με τον 675. Η εταιρεία δηλώνει ισχύ 125bhp στα 11.600 σαλ και 8,3kgm ροπής στα 8.600 σαλ (+15%), έναντι 113bhp και 7,2 αντίστοιχα για τη «μικρή». Ο ίδιος θα χρησιμοποιηθεί και στη νέα «εσωτερική» αντίπαλο, τη Rivale.




Ως τελική δηλώνονται τα 246 χλμ/ώρα και ως βάρος τα 167 κιλά, χωρίς καύσιμο και υγρά στον κινητήρα. Ωστόσο η νέα μοτοσυκλέτα δεν περιορίζεται στην υπεροχή ισχύος, διαθέτει νέο πλαίσιο και αναβαθμισμένα περιφερειακά.

Το πιρούνι (ανεστραμμένο 43 χιλ. διαδρομή 125 χιλ.) και το αμορτισέρ (διαδρ. 119 χιλ.) είναι πολυρυθμιζόμενα, με προφόριση, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.







Τα φρένα είναι νέα Brembo με δίσκους 320 χιλ. και τις επιβεβλημένες ακτινικές δαγκάνες. Και τέλος υπάρχει ένα «πακέτο» ηλεκτρονικών βοηθημάτων που κατά την MV είναι το πιο ολοκληρωμένο και πλήρες της κατηγορίας.

Κανένα από τα δύο αυτά επίθετα δεν εγγυάται και την καλύτερη λειτουργία, ωστόσο η εφαρμογή τους στο 675 ήταν επιτυχής.

Το πακέτο περιλαμβάνει ρυθμιζόμενη χαρτογράφηση της διαχείρισης κινητήρα και traction control με 8 επίπεδα παρέμβασης που μπορεί και να τεθεί εκτός λειτουργίας κατά βούληση.

Ως εξτρά (+400 ευρώ) προσφέρεται ένα κουικ-σίφτερ που η MV ονομάζει EAS.

Η πανευρωπαϊκή τιμή της μοτοσυκλέτας, καθορισμένη στα 9.990 ευρώ, αποτελεί θετική έκπληξη.













newsbeast.gr