Το 2013, η C-Class συμπληρώνει 20 χρόνια παρουσίας στην γκάμα της Mercedes. Και αυτή θα είναι η χρονιά που οι Γερμανοί επέλεξαν να μας παρουσιάσουν, τη νέα και 4η κατά σειρά γενιά του μοντέλου.

Τι θα μας φέρει η νέα C-Class; Σύμφωνα με τις πληροφορίες, αλλά και με τη βοήθεια των «κατασκόπων», το σίγουρο είναι ότι θα έχουμε να κάνουμε με την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη C-Class των τελευταίων ετών.

Αναμένουμε λοιπόν ένα εντελώς νέο design, ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις, αλλά και την απαραίτητη εκείνη ελάφρυνση, που θα βοηθήσει τη νέα C-Class να συνδυάσει ακόμη πιο επιτυχημένα τις πολύ καλές επιδόσεις με τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.


Εντυπωσιακή σχεδίαση

Στη νέα γενιά της C-Class, η Mercedes επενδύει στη σχεδίαση και ετοιμάζεται να μας φέρει το πιο εντυπωσιακό μεσαίο της μοντέλο όλων των εποχών.

Όπως λοιπόν μας αποκαλύπτουν οι «κατάσκοποί», η νέα μεσαία Γερμανίδα θα αποκτήσει περισσότερες νευρώσεις και ακμές από ποτέ, με τις γενικότερες γραμμές της να παραπέμπουν άμεσα σε 4θυρα κουπέ αυτοκίνητα.

Αντίστοιχες παραπομπές θα υπάρχουν και σε άλλα μοντέλα της Mercedes, όπως η εφαρμογή της νέας μάσκας που έχουμε δει ήδη στις νέες γενιές της A-Class και B-Class, αλλά και τα πίσω φωτιστικά με LED, που θυμίζουν αυτά της κορυφαίας Mercedes S-Class.



Στο κομμάτι των διαστάσεων, οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγω για ελαφριά αύξηση σε μήκος, μεταξόνιο και πλάτος, κάτι για το οποίο θα είναι υπεύθυνη η νέα πλατφόρμα του μοντέλου.

Επίσης, παρά την αύξηση αυτή των διαστάσεων, είναι δεδομένο ότι θα έχουμε την πιο αεροδυναμική C-Class στην Ιστορία, με άμεσο στόχο τη συμβολή και της αεροδυναμικής στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.




Νέα πλατφόρμα και κινητήρες

Η επόμενη γενιά της Mercedes C-Class θα βασιστεί πάνω σε μια νέα πλατφόρμα της Mercedes, την περίφημη «MRA».

Πρόκειται για το νέο πισωκίνητο πάτωμα της μάρκας, το οποίο θα εξοπλίσει μια σειρά από νέα –και μεγάλα σε διαστάσεις– μοντέλα, μεταξύ των οποίων και την επόμενη S-Class.

Χαρακτηριστικό του πατώματος αυτού είναι ότι θα συμβάλλει στη μείωση του βάρους όλων αυτών των αυτοκίνητων, μεταξύ των οποίων και της επόμενης C-Class.

Στο κομμάτι των κινητήρων, εδώ θα έχουμε αναπροσαρμογή της γκάμας, με μοτέρ νέα για το μοντέλο, όχι όμως και για τη Mercedes. Θα δούμε λοιπόν τον 1,6 turbo βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού των A-Class/B-Class, ο οποίος με ισχύ 156 ίππων θα είναι το αρχικό διαθέσιμο μοτέρ.

Για τις C200 και C250 θα έχουμε το 2λιτρο turbo των 184 και 211 ίππων, ενώ μια νέα εκδοχή του μοτέρ αυτού με πάνω από 250 ίππους θα εφοδιάζει τη νέα Mercedes C300.

Για τους diesel, αρχικός πρωταγωνιστής θα είναι ο 2,2 λίτρων πετρελαιοκινητήρας της μάρκας, ενώ δεν αποκλείεται η Mercedes να κάνει την έκπληξη και να εντάξει και στη νέα C-Class τον καινούργιο 1,6 diesel των 130 ίππων που προέρχεται από τη Renault.

autotriti.gr