Με δύο μικρά τηλεοπτικά spot “δια χειρός” του σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλ’άκη, το Εμποροβιομηχανικό Επιμελήτήριο Χανίων ξεκινά εκστρατεία στήριξης της τοπικής οικονομίας.

Το μεσημέρι στα γραφεία του ΕΒΕΧ παρουσιάστηκαν τα δύο αυτά spot  εκ των οποίων το ένα “χτυπά” στο παραεμπόριο και το άλλο στο αποτέλεσμα που έχουν είτε το παραεμπόριο είτε η αγορά μη τοπικών προιόντων. Δηλαδή στην ανεργία.

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΧ Γιάννης Μαργαρώνης, ανέφερε πως «μέσα από τα δύο αυτά σποτάκια θέλουμε να στείλουμε το μήνυμα, ότι θα πρέπει να στηρίζουμε τις τοπικές επιχειρήσεις και την χανιώτικη οικονομία».

Ο σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης σημείωσε ότι «οδηγός μας για τα δύο αυτά τηλεποτικά σπότ ήταν να μπορέσουμε ταυτόχρονα να αγγίξουε το συνάισθημα και παράλληλα να το δώσουμε αυτό με ένα πιο οξύμωρο τρόπο, προκαλώντας και ένα πικρό χιούμορ».

Ο σεναριογράφος Παναγιώτης Παπουτσάκης είπε μεταξύ άλλων πως ι «στα σποτάκια χρησιμοποιήσαμε το χιούμορ ως εργαλείο καλύτερης διείσδυσης, ώστε να εντυπωθεί καλύτερα το μήνυμα στο κοινό που θα τα δει..”

Δείτε τα δύο σποτάκια

 

 

Tags:

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook