Οι τιμές μεταχειρισμένων του περιοδικού Auto Τρίτη είναι το σημείο αναφοράς της ελληνικής αγοράς. Τις χρησιμοποιούν ακόμα και οι ασφαλιστικές εταιρείες και τα ελληνικά δικαστήρια για να βγάλουν τις αποφάσεις τους.

Η μεγάλη έρευνα του περιοδικού Auto Τρίτη για τα μεταχειρισμένα, που πουλιούνται σήμερα, στην ελληνική αλλά και στην ευρωπαϊκή αγορά, κράτησε 6 ολόκληρους μήνες. Οι νέες τιμές μεταχειρισμένων θα δημοσιευτούν στο περιοδικό Auto Τρίτη που κυκλοφορεί αύριο.

“Μην το αφήνεις στον ήλιο. Μην πας από αυτό το δρόμο γιατί έχει λακκούβες. Βάλτου τα ακριβά λάδια, αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής”. Το αυτοκίνητο μας ήταν πάντα ο φίλος μας, η περιουσία μας και για αυτό τα ελληνικά μεταχειρισμένα ήταν πάντα σε εξαιρετική κατάσταση.

Και τι αντίστοιχα γινόταν στην Ευρώπη; Όταν το πρωτοσυζητήσαμε με το γερμανικό Auto Motor und Sport, γελάγανε. “Γιατί δικό μας είναι το αυτοκίνητο; Σε 4 χρόνια θα το δώσουμε πίσω και θα πάρουμε άλλο”, καθώς το 80% των πωλήσεων γίνεται μέσω εταιρειών leasing. Αυτός είναι και ο λόγος που αυτοκίνητα που προέρχονται από χώρες με σκληρούς χειμώνες, είναι όλα σάπια, από το αλάτι που ρίχνουν στους δρόμους. Ποιός ασχολείται να το ξεπλένει κάθε μέρα από τα αλάτια, αν δεν είναι δικό του;

Η έρευνα μας έδειξε ότι η κρίση άλλαξε τα πάντα στην Ελλάδα.

Όλοι ψάχνουν για ένα καλό μεταχειρισμένο 4-5 ετών.

Κανένας ιδιώτης όμως δεν πουλάει το αυτοκίνητο του σε 4-5 χρόνια.

Παλιά αλλάζαμε αυτοκίνητο κάθε 7-8 χρόνια. Τώρα δεν αλλάζουμε “καθόλου”.

Από τα 100.000 μεταχειρισμένα που πουλιούνται σήμερα, λιγότερα από 10.000 είναι 4-5 χρόνων και από αυτά, όσα προέρχονται από ιδιώτες είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού (κυριολεκτώ).

Τα 2.000 από αυτά τα 10.000, είναι εισαγόμενα και τα υπόλοιπα 8.000 προέρχονται από εταιρείες ενοικιάσεων και leasing.

 Έτσι δεν είναι πλέον τα χιλιόμετρα ο παράγοντας που καθορίζει την τιμή του αυτοκινήτου, αλλά το πόσο καλά είναι συντηρημένο.

Όταν οδηγείς αυτοκίνητο που δεν είναι δικό σου, δεν έχεις κανένα λόγο “να μην το αφήσεις στον ήλιο, ή να μην το πας από τις λακκούβες”.

Όταν είσαι εταιρεία leasing δεν έχεις κανένα λόγο να βάλεις τα ακριβά λάδια που λέει ο κατασκευαστής ή τα γνήσια ανταλλακτικά. Το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να κατεβάσεις τα κοστολόγια σου. Έτσι όλες οι εταιρείες leasing σταμάτησαν να κάνουν service στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, κάνανε δικά τους συνεργεία και χρησιμοποιούν τα δικά τους λάδια (φήμες λένε οτι μεγάλη εταιρεία leasing δεν άλλαζε καθόλου λάδια!) και τα δικά τους (κινέζικα;) ανταλλακτικά.

Και βέβαια, αν για το αυτοκίνητο “του Γιάννη”, που δεν το πάει απο τις λακκούβες, δεν το αφήνει στον ήλιο, του βάζει τα ακριβά λάδια του κατασκευαστή και το γυαλίζει μόνος του όλη μέρα, για να λάμπει, δίνεις 10.000 ευρώ, για ένα ίδιο αυτοκίνητο που προέρχεται από μια εταιρεία ενοικιάσεων πόσα δίνεις άραγε;

Αυτή είναι η κατάσταση σήμερα και για αυτό θα έχουμε νέες τιμές μεταχειρισμένων από το περιοδικό Auto Τρίτη που κυκλοφορεί αύριο. Ήταν μια κολοσσιαία δουλειά. Έπρεπε όμως να γίνει. Οι τιμές μεταχειρισμένων του περιοδικού Auto Τρίτη είναι το σημείο αναφοράς της ελληνικής αγοράς. Τις χρησιμοποιούν ακόμα και οι ασφαλιστικές εταιρείες και τα ελληνικά δικαστήρια για να βγάλουν τις αποφάσεις τους.

Όλα αυτά βγάζουν μια μουντάδα, μια μελαγχολία. Που καταντήσαμε ρε γαμώτο; Μας ξέσκισε η κρίση. Ας κλείσουμε λοιπόν με κάτι ευχάριστο. Κάθε χρόνο βγαίνουν στην αγορά προς πώληση 40.000 μεταχειρισμένα από τις εταιρείες ενοικιάσεων και leasing.Ηδη μάθαμε ότι η μεγαλύτερη και σοβαρότερη από αυτές, λίγες μέρες μετά το ξεκίνημα της έρευνας του περιοδικού Auto Τρίτη, αποφάσισε να ξαναγυρίσει σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία για τα service των αυτοκινήτων της. Έτσι τα αυτοκίνητα που θα βγουν από την συγκεκριμένη εταιρεία, για πούλημα τα επόμενα χρόνια, θα ξέρουμε ότι έχουν συντηρηθεί σωστά και πόσα χιλιόμετρα κάνανε κάθε χρόνο. Δεν θα είναι βέβαια σαν του “Γιάννη”, θα είναι όμως σε ΠΟΛΥ καλύτερη κατάσταση από αυτά που αγοράζουμε σήμερα, άρα θα μπορούν να πουληθούν και σε καλύτερη τιμή. Περιμένουμε λοιπόν οτι πολύ γρήγορα και οι υπόλοιπες εταιρίες leasing θα ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο και το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερα συντηρημένα αυτοκίνητα για μας, καλύτερες τιμές (μεγαλύτερα κέρδη) για αυτές.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook