Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ.) Γιώργος Δέδες επισκέφθηκε τα γραφεία του Οργανισμού τη Τρίτη 17 Μαΐου 2016. Τον Γενικό Γραμματέα υποδέχθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Α.Κ. Α.Ε. Φώτης Καζάσης παρουσία της βουλευτού ΣΥΡΙΖΑ Χανίων Βάλιας Βαγιωνάκη.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού “στην συνάντηση ενημέρωσης που ακολούθησε παρόντες ήταν τακτικά και αναπληρωματικά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΚ:  Αντιπεριφερειάρχης Χανίων Αποστόλης Βουλγαράκης, Δήμαρχος Πλατανιά Γιάννης Μαλανδράκης, Βασίλης Λιβάνιος, Αριστόδημος Χατζιδάκης, Μανόλης Βαρδουλάκης, Ελένη Ιακωβίδου, Παύλος –Παναγιώτης Σειμένης, οι επικεφαλής των Διευθύνσεων του Ο.Α.Κ. Α.Ε., ενώ παρών ήταν και ο  Διευθυντής της Υπηρεσίας Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών  ΕΥΔΕ ΠΑΘΕ Ανδρέας Πολάκης. 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος και οι Διευθυντές του ΟΑΚ αφού καλωσόρισαν τον κ. Δέδε, παρουσίασαν την οικονομική κατάσταση του οργανισμού, το σημαντικό έργο που πραγματοποιεί ο οργανισμός στους τομείς των υδραυλικών και συγκοινωνιακών έργων και κατέθεσαν υπομνήματα των αντίστοιχων διευθύνσεων με θέματα προτεραιότητας που αφορούν σε τρέχοντα και σχεδιαζόμενα έργα και μελέτες, τονίζοντας την ανάγκη της άμεσης ένταξης και προκήρυξης της μελέτης στρατηγικού σχεδιασμού του ΒΟΑΚ, τη διάθεση πίστωσης για την προκήρυξη μελετών για την οδική ασφάλεια στην υφιστάμενη χάραξη του ΒΟΑΚ-ΝΟΑΚ καθώς και την ανάγκη άμεσης υλοποίησης των απαραίτητων δικτύων για την αξιοποίηση των αποθεμάτων νερών στους ταμιευτήρες και φράγματα που διαχειρίζεται ο οργανισμός. Επισημάνθηκε δε ότι ο Ο.Α.Κ. Α.Ε. επιθυμεί και επενδύει στη συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης για τα ζητήματα του ΒΟΑΚ.

Ο Γενικός Γραμματέας ανέπτυξε την συνολική προσέγγιση του ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ. για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης τονίζοντας ότι προωθείται σε πρώτο στάδιο η ένταξη του έργου στο πακέτο Γιουνκέρ, από Καστέλι (Χανίων) έως Σητεία, το οποίο περιέγραψε ως «πρόγραμμα μόχλευσης ιδιωτικών κεφαλαίων», ενώ επιβάλλεται να προηγηθούν η εκπόνηση πλήρους επιχειρησιακού σχεδίου,   η μελέτη κόστους – οφέλους και η ολοκλήρωση (ωρίμανση) όλων των Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του ΒΟΑΚ.”

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook