Έκανε λέει, το ΜΑΙΧ και το Πολυτεχνείο Κρήτης μελέτη για το προφίλ του τουρίστα στα Χανιά, υπό την αιγίδα της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων. Ενδιαφέροντα τα στοιχεία της μελέτης. Την παρουσίασαν και σε εκδήλωση. 

Μέχρι εδώ καλά! 

Και τώρα μπαίνουμε στη ζώνη του παραλόγου. Στην εκδήλωση τίμησαν τον Περιφερειάρχη για την προσφορά του στην ανάπτυξη και το μάρκετινγκ στον τουρισμό!

Την ποια; 

Βράβευσαν τον Περιφερειάρχη Ηρακλείου (ναι, ναι Ηρακλείου, δεν έγινε λάθος, κ. Αρναουτάκη έτσι σας λένε οι Χανιώτες να ξέρετε) γιατί τα πήγε περίφημα στην πλήρη εγκατάλειψη των υποδομών σε όλη την υπόλοιπη Κρήτη;

Έχει την εντύπωση ο Περιφερειάρχης ότι “πουλάμε” και κάνουμε “μάρκετινγκ” τουρισμού, με 3 ωραία σποτάκια και 1-2 συμμετοχές σε εκθέσεις του εξωτερικού;

Τι να τα κάνεις τα σποτ κύριε Περιφερειάρχα μου όταν στους τουρίστες τους τάζεις κούκλα και βρίσκουν πανούκλα; Όταν οι δρόμοι είναι αισχροί, όταν περνάς από τουριστικές περιοχές που βρομάνε από τα λύματα, όταν το πράσινο το βρίσκεις μόνο στα λιόφυτα σε κάτι χωριά;

Δεν το λέμε εμείς. Το λένε οι τουρίστες που ήρθαν στα Χανιά όπως παρουσιάστηκε στη μελέτη.

Έτσι οι Χανιώτες, παρουσίασαν τη μελέτη που περιελάμβανε τη δυσαρέσκεια των τουριστών σε υπηρεσίες και υποδομές στον νομό, με πρώτο το οδικό δίκτυο και στο καπάκι έδωσαν βραβείο για να πουν μπράβο σε αυτόν που έχει τον “πρώτο βιολί” στην Κρήτη (καθόλου τυχαία η επιλογή του μουσικού οργάνου).

Δηλαδή, είναι δυσαρεστημένοι κα Περιφερειάρχα μου οι τουρίστες για τις υποδομές στα Χανιά αλλά μπράβο σας για τη συμβολή σας στον τουρισμό!!!

LOL που λέει και η νεολαία κα Περιφερειάρχα μου, LOL !!!

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook