Το δίκτυο της Κρητικός αυξάνεται στα 152 καταστήματα και ο στόχος για το 2017, ανεβάζει τον κύκλο εργασιών στα 240 εκατ. ευρώ

Επέκταση στις αγορές της Θεσσαλονίκης και της Κρήτης περιλαμβάνει το επενδυτικό πλάνο της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός Α.Ε. για το 2017.

Όπως δήλωσε ο διευθυντής marketing της εταιρείας, Διαμαντής Γραμματικόπουλος, «είναι στρατηγικός στόχος η ανάπτυξη στη Βόρεια Ελλάδα, ένας από τους δύο κεντρικούς, με τον άλλον να είναι η αγορά της Κρήτης».

Ωστόσο, διευκρινίζει ότι η εταιρεία δεν συζητά μόνο με μέλη του δικτύου ΕΛΟΜΑΣ, αλλά σχεδιάζει λειτουργική ανάπτυξη με τη δημιουργία εταιρικών καταστημάτων αλλά και μέσω franchising, ενώ επίσης εξετάζει και σημεία πώλησης που παλαιότερα ήταν στα δίκτυα της Μαρινόπουλος ή και άλλων αλυσίδων.

Με την είσοδο στη Γρηγοριάδης, το δίκτυο της Κρητικός μετράει πλέον 152 καταστήματα σε 12 νομούς, ενώ μέσα στο 2017 προβλέπεται η προσθήκη ακόμα 20 σημείων πώλησης σε όλη την Ελλάδα και ιδιαίτερα σε περιοχές που δεν έχει παρουσία.

Σε ό,τι αφορά την επέκταση της αλυσίδας στην Κρήτη, η οποία στα μέσα του περασμένου Ιανουαρίου εγκαινίασε το πρώτο εταιρικό κατάστημα στο Ηράκλειο, όπως είπε ο κ. Γραμματικόπουλος, «στο επόμενο δίμηνο θα ανοίξει ένα δεύτερο, επίσης εταιρικό, μεγάλο κατάστημα στο Ηράκλειο, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα σούπερ μάρκετ στους νομούς του νησιού».

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η διοίκηση της Κρητικός απέκτησε μετοχικό μερίδιο στην αλυσίδα Γρηγοριάδης που διαθέτει 40 καταστήματα στους νομούς της Δυτικής Μακεδονίας.

Το νέο εταιρικό σχήμα θα λειτουργεί με τα εμπορικά σήματα της Κρητικός και θα εφαρμόζει το marketing plan, το κωδικολόγιο, την εμπορική, επικοινωνιακή και πιστωτική πολιτική της.

Η αλυσίδα της Κρητικός το 2016 είχε 112 καταστήματα, από τα οποία τα 56 ήταν με franchising και συνολικό κύκλο εργασιών άνω των 170 εκατ. ευρώ.

Με τη συμμετοχή στη Γρηγοριάδης, το δίκτυο της Κρητικός αυξάνεται στα 152 καταστήματα και ο στόχος για το 2017, ανεβάζει τον κύκλο εργασιών στα 240 εκατ. ευρώ, συνυπολογιζομένων και των νέων καταστημάτων που προβλέπονται στο πλαίσιο του business plan της εταιρείας.