Οι αλλαγές που φέρει το ανανεωμένο D-MAX είναι πολλές τόσο σε σχεδίαση όσο και στα μηχανικά μέρη, όπως είναι η αντικατάσταση του πετρελαιοκινητήρα των 2.4 λτ. με νέο 1.9 λτ.

Η Isuzu είναι μια μάρκα με πλούσια ιστορία στα pickup οχήματα, έχοντας λανσάρει 6 συνολικά μοντέλα από το 1963, μεταξύ των οποίων πιο γνωστό και δημοφιλές είναι το D-MAX. Η πρώτη γενιά του παρουσιάστηκε το 2002, ενώ η δεύτερη λανσαρίστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2016. Οι αλλαγές που φέρει το ανανεωμένο D-MAX είναι πολλές τόσο σε σχεδίαση όσο και στα μηχανικά μέρη, όπως είναι η αντικατάσταση του πετρελαιοκινητήρα των 2.4 λτ. με νέο 1.9 λτ.

Το ανανεωμένο D-MAX ξεκίνησε πρόσφατα τη διάθεσή του και στη χώρα μας σε πολλούς τύπους αμαξωμάτων, όπως είναι μονή καμπίνα (μόνο 4×2), επιμηκυμένη καμπίνα (4×2 και 4×4) και διπλή καμπίνα (μόνο 4×4). Οι τιμές του ξεκινούν από τα 21.900 ευρώ και φτάνουν μέχρι τα 38.650 ευρώ (βλ. παρακάτω τιμοκατάλογο).

Πιο δυναμική εμφάνιση εξωτερικά

Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο αμάξωμα του ανανεωμένου Isuzu D-MAX είναι αρκετές και του έχουν χαρίσει πιο δυναμική εικόνα. Στο εμπρός άκρο συναντώνται νέας σχεδίασης καπό, μάσκα, προφυλακτήρας και φώτα με ενσωματωμένα LED, ενώ πίσω ξεχωρίζει η ανασχεδιασμένη πόρτα της καρότσας. Επιπλέον, υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και νέο γκρι χρώμα.

Εκσυγχρονισμένο εσωτερικό με καλή ποιότητα

 

Στον θάλαμο των επιβατών του ανανεωμένου D-MAX οι αλλαγές που έχουν γίνει εστιάζονται στο νέο πίνακα οργάνων με την ψηφιακή οθόνη πολλαπλών πληροφοριών και στο νέο ηχοσύστημα και multimedia με οθόνη αφής 6,2 ιντσών της Pioneer (έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Isuzu). Επίσης, έχουν τοποθετηθεί νέες θύρες USB, νέο υλικό στα καθίσματα και νέα μαλακή επένδυση στα υποβραχιόνια των θυρών και ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού είναι μοντέρνος, ενώ τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί διακρίνονται περισσότερο για την στιβαρή τους συναρμογή. Την πρακτικότητα της καμπίνας ενισχύουν οι διάφοροι αποθηκευτικοί χώροι, καθώς και οι άνετοι χώροι για μεταφορά από δύο έως πέντε επιβάτες.

Αποδοτικός και ιδιαίτερα πολιτισμένος ο κινητήρας

Μία από τις σημαντικότερες αλλαγές που έγιναν στο ανανεωμένο D-MAX είναι η προσθήκη του ολοκαίνουργιου πετρελαιοκινητήρα 1.9 λτ. RZ4E-TC Hi-Power (προδιαγραφών ρύπων Euro 6b χωρίς τη χρήση AdBlue). Το μηχανικό αυτό σύνολο με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VGS Turbo) αποδίδει 164 ίππους και 360 Nm ροπής μεταξύ 2.000 – 2.500 σ.α.λ. Συγκριτικά με τον παλαιότερο κινητήρα των 2.4 λτ. ισχύος 163 ίππων, ο νέος είναι κατά 57 κιλά πιο ελαφρύς και προσφέρει μειωμένη κατανάλωση (από 6,2 λτ./100 χλμ.) και χαμηλότερες εκπομπές CO2 (από 163 γρ./χλμ.). Στην πράξη ο νέος αυτός κινητήρας διακρίνεται για την ιδιαίτερα πολιτισμένη του λειτουργία χωρίς κραδασμούς και με χαμηλά επίπεδα θορύβου. Παράλληλα, συνεργάζεται αρμονικά με το νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (υπάρχει και 6τάχυτο αυτόματο), εξασφαλίζοντας βελτιωμένες επιδόσεις και καλύτερη ελκτική ικανότητα (έως 4.120 κιλά).

Άνετο στην οδήγηση και πολύ ικανό εκτός δρόμου

Το D-MAX είναι σχεδιασμένο για να κινείται με ασφάλεια στην άσφαλτο, αλλά και να περνά με άνεση από δύσβατες διαδρομές εκτός δρόμου χάρη και στην αποτελεσματική τετρακίνηση (4H και 4L). Το πλαίσιο τύπου σκάλας είναι κατασκευασμένο για αντοχή στην σκληρή χρήση, όπως και οι αναρτήσεις με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τον άκαμπτο άξονα πίσω με τα φύλλα σούστας. Στο δρόμο το ανανεωμένο D-MAX (οδηγήσαμε την έκδοση με την επιμηκυμένη καμπίνα) παρουσιάζεται άνετο με λογικές αναπηδήσεις (λόγω έλλειψης φορτίου) από τον πίσω άξονα και με καλή αίσθηση για pickup. Εκτός δρόμου κινηθήκαμε με χαρακτηριστική ευκολία σε κακοτράχαλες διαδρομές, όπως και σε πιο σαθρά εδάφη με την βοήθεια των κοντών σχέσεων.

Τιμοκατάλογος D-MAX     
Μοντέλο                                             Τιμή (€)
Double Cab   (4-πορτο)  
ΤΕΤΡΑΘΥΡΟ – 4X4 UTILITY                 30. 150
ΤΕΤΡΑΘΥΡΟ – 4X4 GRAVITY               34. 650
ΤΕΤΡΑΘΥΡΟ – 4X4  AUTO GRAVITY    36. 450
ΤΕΤΡΑΘΥΡΟ – 4X4  ARENA                36. 750
ΤΕΤΡΑΘΥΡΟ – 4X4  AUTO ARENA      38. 650
Extended Cab  (επιμηκυμένη καμπίνα)      
EXTENDED – 4X2 UTILITY                   26. 600
EXTENDED – 4X4 UTILITY                   27. 900
EXTENDED – 4X4 ACTIVITY               29. 900
EXTENDED – 4X4 AUTO ACTIVITY      31. 850
Single Cab (μονή καμπίνα)     
ΜΟΝΟΚΑΜΠΙΝΟ  – 4X2 UTILITY      21. 900
ΜΟΝΟΚΑΜΠΙΝΟ  – 4X4 UTILITY      25. 600