Στο Φεστιβάλ, συμμετείχαν 23 ταινίες από σχολεία όλης της Ελλάδας, ενώ οι Χανιώτικες συμμετοχές ήταν απο τρία σχολεία

Την  Κυριακή 14 Μαίου, πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα  η τελετή απονομής των βραβείων του 9ου  Φεστιβάλ Μαθητικών ταινιών «Πάμε Σινεμά:»

Συμμετείχαν 23 ταινίες από σχολεία από ολόκληρη την Ελλάδα διεκδικώντας τα βραβεία που είναι τα εξής: 1. Α’ βραβείο, 2. Β’ βραβείο, 3. Γ’ βραβείο, 4. Πανελλήνιο βραβείο Καλύτερης ταινίας Δημοτικών Σχολείων, 5. Πανελλήνιο βραβείο Καλύτερης ταινίας Γυμνασίων-Λυκείων, 6. Βραβείο κοινού .

Στο Φεστιβάλ συμμετείχαν με ταινίες τρία σχολεία των Χανίων και συγκεκριμένα: 

«Θα τα πούμε στο διάλειμμα» από το Δημοτικό Σχολείο Παζινού Ακρωτηρίου Χανίων
«Ποτέ μην λες ποτέ» από το Δημοτικό Σχολείο Κολυμβαρίου
«SOS» από το 2ο Γυμνάσιο Χανίων.

Το Πανελλήνιο βραβείο καλύτερης ταινίας Δημοτικών Σχολείων απονεμήθηκε στην ταινία του Δημοτικού Σχολείου Κολυμβαρίου «Ποτέ μην λες ποτέ»

 

Το Β΄βραβείο καλύτερης ταινίας όλων των κατηγοριών απονεμήθηκε στην ταινία του 2ου Γυμνασίου Χανίων «SOS»

 
 
Δείτε βίντεο απο την απονομή των βραβείων
 

 

 


Η Κριτική Επιτροπή αποτελείτο από τους (αλφαβητικά): Αβδελιώδης Δήμος-Σκηνοθέτης, Θέος Αργύρης-Διευθυντής Φωτογραφίας, Μαρούδας Γιάννης-Σεναριογράφος, Μήτσης Χρήστος-Κριτικός Κινηματογράφου, Παπαδημητρίου Άγγελος-Εικαστικός - Ηθοποιός, Σοφιανόπουλος Δημήτρης-Σκηνοθέτης, Σπαθάρα Εύα-Εκπαιδευτικός - Στέλεχος Γ.Γ. Ισότητας των Δύο Φύλων και Ηλίας Δημητρίου – Σκηνοθέτης, Εκπρόσωπος της ΕΡΤ .

Όπως δηλώνει ο Διευθυντής του προγράμματος Αντώνης Θεοχάρης Κιούκας: «Tο «Πάμε Σινεμά;» είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα γνωριμίας των μαθητών με τον κινηματογράφο. Δημιουργήθηκε το 2000, στο πλαίσιο της κοινής δράσης των Υπουργείων Πολιτισμού και Παιδείας για την εισαγωγή στην εκπαίδευση μαθημάτων σχετικά με τις τέχνες και τον πολιτισμό. Tο «Πάμε Σινεμά;» έχει ως σκοπό του την ιδιαίτερη επαφή των μαθητών με την τέχνη του κινηματογράφου αλλά και την κατανόηση των βασικών αρχών της οπτικοακουστικής αφήγησης. Γεγονός ιδιαίτερα κρίσιμο σε μία εποχή που η εικόνα αναδεικνύεται σε μια «νέα γλώσσα», σε κυρίαρχο μέσο μετάδοσης πληροφοριών, μεταφοράς γνώσης και επικοινωνίας, διαμορφώνοντας την προσωπικότητα των νέων ανθρώπων και επηρεάζοντας καθοριστικά την αντίληψή τους για τον κόσμο που τους περιβάλλει».

(Φωτο Αντώνης Αθανασάκης)