Μετά την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Χανίων, την τεράστια αύξηση των τελών και λόγω της αυξημένης κίνησης πολιτικών και πολεμικών αεροσκαφών 

Μετά από πολλά χρόνια, το σημείο στο οποίο στάθμευαν τα αεροσκάφη της αερολέσχης Χανίων και των άλλων αερολεσχών, στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» έμεινε κενό.

Από την 1η Ιουνίου τα αεροσκάφη μεταφέρθηκαν στο αεροδρόμιο του Μάλεμε, κάτι που άλλωστε είχε προαναγγελθεί, όταν  με την  ανακοίνωση των νέων τελών από την Fraport, διαπιστώθηκε πως οι υπέρογκες αυξήσεις καθιστούσαν απαγορευτική την χρήση του αεροδρομίου.

Όπως είπε στο Flashnews.gr , o πρόεδρος της Αερολέσχης Χανίων Κοσμάς Κιμιωνής, η υπέρογκη αύξηση των τελών , αλλά και η απαίτηση της εταιρείας να μην γίνονται πτήσεις σε ώρες αιχμής, έκανε απαγορευτική την χρήση του αεροδρομίου για δραστηριότητες που δεν είναι εμπορικές , ενώ χαρακτηριστική είναι και η φωτο που ανάρτησε στην σελίδα του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Βέβαια, διευκρίνισε, πως  ένας ακόμη βασικός λόγος για την αξιοποίηση του αεροδρομίου του Μάλεμε για τις δραστηριότητες της αερολέσχης είναι και η αύξηση των πτήσεων στο αεροδρόμιο Χανίων.

«Οι σύνθετες δραστηριότητες στο αεροδρόμιο της Σούδας με την μεγάλη αύξηση στις πτήσεις πολιτικών αεροσκαφών σε συνδυασμό με την χρήση του αεροδρομίου από την Ελληνική πολεμική αεροπορία και την Αμερικανική ευκολία, δυσκόλευαν πολύ τις αεραθλητικές δραστηριότητές μας», ανέφερε ο κ. Κιμιωνής.

Η άδεια χρήσης του αεροδρομίου στο Μάλεμε από τις αερολέσχες λήγει στις 31 Ιουλίου, ενώ θα ζητηθεί από τις αρμόδιες αρχές η παράταση της άδειας χρήσης του αεροδρομίου.στο Μάλεμε, το οποίο θεωρείται ως το πλέον ιδανικό για την αξιοποίησή του για αεραθλητικές δραστηριότητες, όπως ήταν η διοργάνωση του 3ου κυπέλλου Ελλάδας που έγινε στα τέλη Μαίου απο την Αερολέσχη Σούδας στο πλαίσιο του εορτασμού της επετείου απο την Μάχη της Κρήτης.