Στην καταγγελία πως η περιοχή της Χρυσοπηγής στο Ηράκλειο μένει συχνά χωρίς νερό και η ενημέρωση από τη ΔΕΥΑΗ είναι ελλιπής, προχωρά κάτοικος της περιοχής.

Όπως αναφέρει στην καταγγελία του:

"Στην περιοχή της Χρυσοπηγής, όλο το καλοκαίρι σε ανύποπτα χρονικά διαστήματα διακόπτεται η υδροδότηση έως και για 3 μέρες (τώρα έχει διακοπεί από τις 1/8 το πρωί και έως αυτή τη στιγμή δεν έχει επανέλθει) και όταν επανέρχεται είναι για μερικές ώρες συχνά σε μη λειτουργικές ώρες (π.χ. ξημερώματα). Όπως καταλαβαίνετε τα ντεπόζιτα δεν αρκούν και όση οικονομία και αν κάνουμε αδειάζουν.

Το χειρότερο όμως από όλα είναι η παντελής έλλειψη ενημέρωσης από τη ΔΕΥΑΗ, η οποία είτε δεν απαντάει στο 11122, είτε δίνει αφοπλιστικές απαντήσεις του τύπου "αν δεν έρθει μέχρι αργά το βράδυ ξαναπάρτε αύριο το πρωί".

Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να ενημερώνονται οι κάτοικοι για το πότε θα κοπεί και πότε θα επανέλθει η υδροδότηση; Πόσο δύσκολο είναι να επανέρχεται η υδροδότηση έστω και για 1-2 ώρες κάθε μέρα να γεμίζουν τα ντεπόζιτα?

Μια τετραμελής οικογένεια δε μπορεί να τη βγάλει 2 μέρες χωρίς νερό.

Και όλα αυτά δε μια περιοχή χωρίς πισίνες, κήπους και αρδευτικές ανάγκες που απ' ότι φαίνεται είναι παντελώς ξεχασμένη από όλους.

Το παρόν μήνυμα, εκτός από την αποστολή στη ΔΕΥΑΗ που αμφιβάλλω αν βλέπει τα μηνύματα των πολιτών, θα κοινοποιηθεί σε όσο περισσότερα μέσα μαζικής ενημέρωσης και φορείς είναι δυνατόν."