Η Volkswagen επιβεβαίωσε την επιστροφή του θρύλου

Το ημερολόγιο έγραφε 8 Μαρτίου 1950 όταν η Volkswagen έστειλε στις γραμμές παραγωγής το μυθικών πια διαστάσεων Microbus της.

Γνωστό αρχικά ως Volkswagen Type 2 (ή Kombi, όπως έγινε γνωστό στις ΗΠΑ), το βανάκι μεταμορφώθηκε σε σύμβολο των «παιδιών των λουλουδιών», μεταφέροντας ορδές χίπις στα μήκη και τα πλάτη της Δύσης.

Η Volkswagen συνεχίζοντας τη νοσταλγική διάθεση, μετά και την κυκλοφορία του εξίσου θρυλικού «Σκαθαριού», θέλει να επιστρέψει στην ξενοιασιά των πρώτων μεταπολεμικών δεκαετιών δίνοντας το φιλί της ζωής στο ξεχωριστό Microbus που μετέτρεπαν οι χίπις σε κινούμενο σπίτι.

Τώρα θα το λένε ID BUZZ και θα είναι ηλεκτρικό, όπως μας είχε ανοίξει την όρεξη η VW ήδη από τον Ιανουάριο, όταν το παρουσίασε ως concept ακόμα. «Το όχημα γεφυρώνει παρελθόν και μέλλον», είπε ο γενικός διευθυντής της Volkswagen, Herbert Diess.

 

Το BUZZ είχε κάνει την παρθενική του εμφάνιση στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, αν και δεν θα πατήσει δρόμο πριν από το 2022, όταν θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή, αμερικανική και κινεζική αγορά.

Ο κατασκευαστής δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του βαν που θα βγει στην παραγωγή, το κονσεπτικό πάντως είχε 369 άλογα, αυτονομία στα 270 μίλια και πλήρως ηλεκτρικό μοτέρ, που έφτανε στο 80% της μπαταρίας του σε 30 λεπτά.

Αν θα γίνει ξανά το όχημα των πλανήτων και των νομάδων του 21ου αιώνα, μένει να φανεί. Οικολογικό μια φορά θα είναι…

Το BUZZ είχε κάνει την παρθενική του εμφάνιση στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, αν και δεν θα πατήσει δρόμο πριν από το 2022, όταν θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή, αμερικανική και κινεζική αγορά.

 

Ο κατασκευαστής δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του βαν που θα βγει στην παραγωγή, το κονσεπτικό πάντως είχε 369 άλογα, αυτονομία στα 270 μίλια και πλήρως ηλεκτρικό μοτέρ, που έφτανε στο 80% της μπαταρίας του σε 30 λεπτά.

Tags:

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook