Η Ryanair αντιμετωπίζει νομικές κατηγορίες από τον ρυθμιστικό φορέα του Ηνωμένου Βασιλείου στον τομέα των αερομεταφορών, για «συστηματική παραπληροφόρηση των επιβατών». 

Πιο συγκεκριμένα, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Ην. Βασιλείου έκρινε ότι η Ryanair αποτυγχάνει να ενημερώσει τους επιβάτες ότι, σε περίπτωση ακύρωσης πτήσεων, νομικά έχουν το δικαίωμα να τοποθετηθούν σε εναλλακτικές πτήσεις οποιουδήποτε αερομεταφορέα, ακόμα κι αν αυτός δεν είναι η Ryanair.

Η Υπηρεσία γνωστοποίησε ότι προέβη σε ενέργειες συμμόρφωσης εναντίον του ιρλανδικού αερομεταφορέα, κατηγορώντας τον ότι «αποτυγχάνει να προσφέρει στους πελάτες του απαραίτητη και ακριβή πληροφόρηση που σχετίζεται με τα δικαιώματα επιβατών, ιδιαίτερα όσον αφορά τις αλλαγές στα δρομολόγια καθώς και τη φροντίδα και βοήθεια που δικαιούνται, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και έξοδα».

Για το λόγο αυτό, ζήτησε να συναντηθεί με εκπροσώπους της Ryanair. 

Εκπρόσωπος την ιρλανδικής εταιρίας δήλωσε στην Telegraph ότι η Ryanair θα συναντηθεί με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και θα συμμορφωθεί πλήρως με οποιεσδήποτε απαιτήσεις ζητηθούν.

Η ΥΠΑ του Ην. Βασιλείου έχει προβεί σε νομικές ενέργειες συμμόρφωσης 22 φορές στην ιστορία της, εκ των οποίων οι 2 αφορούσαν την Ryanair.

Tags:

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook