Την προβολή της Κρήτης μέσα από την Google προωθεί η περιφέρεια Κρήτης.

Σήμερα στα γραφεία της αντιπεριφέρειας Χανίων, πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ στελεχών της google με τον περιφερειάρχη και τον αντιπεριφειάρχη.

στόχος είναι η επιμύκυνση της τουριστικής περιόδου στο νησί, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο το διαδίκτυο.

Όπως ανέφερε ο Στιβ Βρανάκης, εκπρόσωπος του Creative Lab της Google:

“Η Κρήτη, το έχουμε ξαναπεί και στο παρελθόν θα έπρεπε να είναι η Σίλικον Βάλλεϋ της Ευρώπης. Οι άνθρωποι ειδικά στον τομέα της τεχνολογία θέλουν να ζήσουν μια ισορροπημένη ζωή και εδώ μπορείς να ζήσεις την ζωή σου με ισορροπημένο τρόπο. Έχετε 320 μέρες καλοκαίρι. Έχετε μοναδικά χαρακτηριστικά ως Κρήτη για να προσελκύσετε και επενδύσεις και ταλέντα προβάλλοντας τον συνδυασμό ότι “Μπορείτε να αναπτύξετε εδώ την επιχείρησή σας ζώντας παραλληλα μια “γεμάτη” ζωή”. Επίσης πρέπει να προβληθεί το νησί ως ετήσιος προορισμός. Το καλοκαίρι είναι γνωστό, όμως τον χειμώνα υπάρχει μια τελείως διαφορετική ζωή εδώ.  Θέλουμε να προωθήσουμε την ιδέα: Ζήσε σαν ντόπιος. ‘Ελα στην Κρήτη τον χειμώνα”

Από την πλευρά της η Μαρία Φουντά – Διευθύντρια marketing της Google στην Ελλάδα, δήλωσε:

“Ενέργειες για να μεγαλώσουμε την τουριστική σεζόν του νησιού. Έχουμε εστιάσει στο να εκπαιδεύσουμε επιχειρήσεις στο να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο για να έχουν μια όσο το δυνατόν καλύτερη προβολή για προσέλκυση των τουριστών όλο τον χρόνο. Τη Δευτέρα θα ανακοινώσουμε ένα καινούριο πρόγραμμα.”

Ο περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης τόνισε:

“Ένας άνθρωπος όπως ο Στήβ μπορεί να προσφέρει τα μέγιστα λόγω της αγάπης του για την Κρήτη, ώστε μέσα από τη συνεργασία με τη google αλλά και το ίντερνετ γενικότερα να βοηθήσει στη διαφήμιση του νησιού μέσω του διαδικτύου.”

Σε ερώτηση για το πώς γίνεται να μιλάμε για προβολή του νησιού ως προορισμού τον χειμώνα, όταν πολλές περιοχές “στενάζουν” από ελλείψεις υποδομών, ο κ. Αρναουτάκης απάντησε: 

“Μέσα στον Μάρτιο βγαίνει μεγάλη δημοπρασία 35 εκατ. από την περιφέρειά μας για το επαρχιακό δίκτυο σε 450 σημεία στα οποία υπάρχουν προβλήματα. Άρα θα υπάρξει βελτίωση ως προς την προσβασιμότητα. Επιπλέον βγαίνει άλλη μια δημοπρασία 10 εκατ. για τον παλιό εθνικό δρόμο που αφορά σημαντικές περιοχές που είναι πάνω σε τουριστικές ζώνες. Μέσα στο 2018 θα δημοπρατηθούν έργα για την οδική ασφάλεια κοντά στα 100 εκατ.”

Επίσης, ως προς το πρόβλημα πρόσβασης στο νησί τους χειμερινούς μήνες λόγω των μειωμένων πτήσεων ο περιφερειάρχης απάντησε:

“Πριν από δυο ημέρες είχαμε μια συνάντηση με στελέχη του Υπ. Τουρισμού για να ξεκινήσει πιλοτικά η επέκταση της τουριστικής περιόδου από την Κρήτη. Έχουν γίνει συνεννοήσεις και με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και περιμένουμε ανακοινώσεις.”

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook