Τι εκτιμά η επικεφαλής του Thomas Cook Γερμανίας

Οι παραδοσιακές «οργανωμένες διακοπές» δεν υπάρχουν πλέον, σύμφωνα με έμπειρο τουριστικό διευθυντή.

«Κανείς δεν θέλει να είναι μέρος ενός πακέτου» σημειώνει χαρακτηριστικά η επικεφαλής του Thomas Cook Γερμανίας, κ. Stefanie Berk σε συνέντευξή της στο fvw.

Η ίδια εκτιμά ότι τα πακέτα διακοπών πρέπει να γίνουν πιο εξατομικευμένα στο μέλλον ώστε να προσφέρουν στους ταξιδιώτες καλύτερη εμπειρία.

Όπως επισημαίνει η κ. Berk, η οποία είναι υπεύθυνη για τη Γερμανία και την κεντρική Ευρώπη, τα παραδοσιακά «πακέτα διακοπών» δεν υφίστανται πια και οι λέξεις αυτές δεν αντιπροσωπεύουν πλέον αυτό το προϊόν.

Οι διακοπές που προσφέρουν οι τουρ οπερέιτορ έχουν γίνει πολύ πιο ευέλικτες τα τελευταία χρόνια μέσω χαρακτηριστικών όπως η διαφορετική διάρκεια των διακοπών, οι πτήσεις με διαφορετικά αεροδρόμια αναχώρησης και άφιξης και περισσότερες επιλογές ξενοδοχειακών δωματίων.

Η δεύτερη φάση αυτής της εξελικτικής διαδικασίας είναι η τρέχουσα, δηλαδή η εξατομίκευση των οργανωμένων διακοπών, με την προσφορά ποικίλων υπηρεσιών (προτιμώμενο δωμάτιο, κράτηση ξαπλώστρας εκ των προτέρων κτλ.).

Στην τρίτη φάση που ακολουθεί, επισημαίνει η κ. Berk, τα πακέτα διακοπών θα γίνουν ακόμα πιο εξατομικευμένα.

Η κ. Berk ευελπιστεί ότι στο μέλλον στοιχεία διακοπών όπως οι κρατήσεις θέσεων, για παράδειγμα, θα αποσυνδεθούν από το πακέτο ώστε να δημιουργηθεί μια βασική προσφορά διακοπών, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να συγκρίνουν με πιο αντικειμενικούς όρους τις τιμές με αντίστοιχα πακέτα από διαφορετικούς τουρ οπερέιτορ.

Στη συνέχεια, θα μπορούν να γίνονται προτάσεις στον ταξιδιώτη για επιπλέον υπηρεσίες, προσφέροντας πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες στον καθένα, ανάλογα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του.

Στο μέλλον τα συστήματα κρατήσεων θα εμπλουτίζονται με δεδομένα πελατών και έτσι τα τουριστικά γραφεία θα μπορούν χρησιμοποιώντας τα να προσφέρουν καλύτερες συμβουλευτικές και ποιοτικές υπηρεσίες σε κάθε ταξιδιώτη.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook