Το Mega έριξε αυλαία μετά από 29 χρόνια και παρά το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα ήταν στον αέρα μόνο με επαναλήψεις σειρών και ταινίες, κατάφερνε να κερδίζει σημαντικό μερίδιο από την πίτα της τηλεθέασης.

Συγκεκριμένα, στην τελευταία εβδομάδα λειτουργίας του, σημείωσε ποσοστό 6% στο σύνολο και 8,6% στο δυναμικό κοινό. Προς ποια κανάλια μετακινήθηκαν, λοιπόν, οι τηλεθεατές του Mega μετά το μαύρο;

Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης για την πρώτη εβδομάδα χωρίς Mega που εξασφάλισε το zappIT, από τις 8,6 μονάδες μεριδίου του σταθμού στο δυναμικό κοινό 18-54, οι μισές μόνο πήγαν στα υπόλοιπα κανάλια εθνικής εμβέλειας. 

Οι άλλες μισές μονάδες τηλεθέασης του Mega πήγαν στους «διάφορους».

Έτσι, το άθροισμα των ιδιωτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας από 69.9% με το Mega έπεσε στο 65.8% χωρίς αυτό (-4.1%). Η εικόνα είναι αρκετά διαφορετική τις καθημερινές από ότι το Σαββατοκύριακο. Η συνολική αθροιστική απώλεια είναι μόνο 2% τις καθημερινές, αλλά είναι 8% το Σαββατοκύριακο. Από τα πέντε κανάλια, περισσότερο κερδισμένοι φαίνεται να είναι ο ΑΝΤ1, το Star και ο Alpha, λιγότερο ο ΣΚΑΪ και καθόλου το Open.

Την πρώτη εβδομάδα χωρίς Mega τα κανάλια αύξησαν τα ποσοστά τους κατά:

ΣΥΝΟΛΟ

STAR +1,4%
ALPHA +1%
ΑΝΤ1 +0,9%
ΣΚΑΪ +0,4%
ΕΡΤ1 +0,3%
ΕΡΤ2 +0,2%
OPEN +0,1%
ΕΡΤ3 -0,3%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

ΑΝΤ1 +1,6%
STAR +1,5%
ALPHA +1%
ΣΚΑΪ +0,7%
ΕΡΤ1 +0,6%
ΕΡΤ2 +0%
ΕΡΤ3 -0,1%
OPEN -0,3%

Επιβεβαιώνεται έτσι η εκτίμηση που γινόταν πριν τη διακοπή του Mega, ότι μεγάλο μέρος από όσους παρακολουθούσαν τις επαναλήψεις του καναλιού ήταν αποστασιοποιημένοι από τα νέα προγράμματα των άλλων σταθμών και δεν θα επανέκαμπταν όλοι στα υπόλοιπα κανάλια όταν θα έχαναν την ειδικού χαρακτήρα μετάδοση του Mega και μάλιστα χωρίς διαφημιστικά διαλείμματα.