Στον κλάδο του Τουρισμού και στο Instagram

Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε ο Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel στη διοργάνωση Social Media Awards 2018 για τις καινοτόμες, σύγχρονες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες που εφάρμοσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στα φετινά Social Media Awards που διοργάνωσε η Boussias Communications, η Grecotel μέσω της εταιρίας Interweave -με την οποία συνεργάζεται στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής της εταιρίας στα Ψηφιακά Μέσα- απέσπασε ασημένιο βραβείο στην κατηγορία: «πιο αποτελεσματική χρήση των Social Media στον κλάδο του Τουρισμού». Ο Όμιλος βραβεύτηκε επίσης με το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία: «πιο αποτελεσματική χρήση του  Instagram».

Σημειώνεται ότι η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων σε κάθε κατηγορία πραγματοποιήθηκε μέσω του online συστήματος αξιολόγησης από καταξιωμένες προσωπικότητες του χώρου της ψηφιακής επικοινωνίας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του design και της διαφήμισης και της επικοινωνίας.

Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε πρωτοπόρες ενέργειες δίνοντας έμφαση στα νέα σύγχρονα μέσα, σχεδιάζοντας digital-first ενέργειες επικοινωνίας σε διεθνή εμβέλεια και εφαρμόζοντας διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού των ξενοδοχείων στην ψηφιακή επικοινωνία και δράση.

(Από αριστερά η κα Πένη Ξυπολιά, Marketing Manager – Grecotel, ο  κ. Άρης Βούλγαρης και η κα Βιργινία Θεοδωράκη Υπεύθυνη Social Media – Grecotel)

Στελέχη του Ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel και της Interweave

Tags:

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook