Οι προσφορές, τα συχνά ταξίδια, η φιλοσοφία YOLO (ζεις μόνο μία φορά), το πάθος για δραστηριότητες και οι ονειρικές εμπειρίες ζωής, είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά των ταξιδιωτών που ανήκουν ηλικιακά στη γενιά Generation Z, σύμφωνα με έρευνα της Expedia.

Η γενιά αυτή δίνει έμφαση στα ταξίδια όμως είναι πολύ πιο δεκτική στην έμπνευση και την πληροφόρηση από άλλες, και εξαρτάται περισσότερο από τα κινητά σχεδόν σε κάθε φάση προγραμματισμού ταξιδίου.

Ταξιδεύουν 2,8 φορές για λόγους αναψυχής ετησίως, έναντι 3 των Millennials και αναζητούν το καλύτερο value διακοπών, όπως και κάθε άλλη ηλικία.

Η γενιά αυτή επηρεάζει σήμερα σε μεγάλο βαθμό τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των οικογενειών και τα επόμενα χρόνια, καθώς περισσότεροι θα εισέρχονται στην αγορά εργασίας αυξάνοντας τα εισοδήματά τους, η προτεραιότητα που δίνουν στα ταξίδια και τα αυξημένα εισοδήματα θα ξεκλειδώσουν μεγάλες ευκαιρίες για τις τουριστικές επιχειρήσεις.

Τα 2 τρίτα των Gen Z είναι αναποφάσιστοι για τον προορισμό όταν αποφασίζουν να ταξιδέψουν και οι διαφορετικές προτιμήσεις τους αναδεικνύουν μεγάλες δυνατότητες για τα τμήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων.

Η ξεκούραση, η περιήγηση σε αξιοθέατα και οι επισκέψεις στην οικογένεια είναι οι δημοφιλέστεροι τύπου διακοπών τους, όμως τείνουν περισσότερο από άλλες γενιές να προτιμούν διακοπές που βασίζονται στις δραστηριότητες, ή να ταξιδεύουν για ένα ιδιαίτερο γεγονός ή περίσταση.

Οι δραστηριότητες και τα ταξίδια ζωής ή οι ονειρικές εμπειρίες προηγούνται στις προτιμήσεις τους σε σχέση με τις προσφορές ή τη χαμηλότερη τιμή.

Το 77% είναι ανοικτό σε ταξιδιωτικές προτάσεις και έμπνευση κατά τη διαδικασία προγραμματισμού διακοπών και το 70% χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο στην αναζήτηση έμπνευσης.

Το 85% δήλωσε οτι τα social media μπορεί να τους επηρεάσουν, ιδιαίτερα σε επίπεδο προσφορών και ταξιδιωτικών φωτογραφιών ή βίντεο από φίλους ή ειδικούς.

Οι ελκυστικές προσφορές είναι σημαντικές για πάνω από το 60% των ταξιδιωτών αυτών, οι οποίοι δήλωσαν οτι επηρεάζονται από αυτές.

Το 66% των επαγγελματικών τους ταξιδίων επεκτάθηκαν με δραστηριότητες αναψυχής και το 88% των ταξιδιωτών Gen Z εξοικονομούν χρήματα για ταξίδια bleisure (επαγγελματικά σε συνδυασμό με διακοπές). 

tornosnews.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook