Η πτήση πραγματοποιήθηκε με καθυστέρηση άνω των 9 ωρών και οι επιβάτες πέρασαν προπαραμονή Χριστουγέννων στο αεροδρόμιο

Εκτός προγραμματισμού βρέθηκαν οι επιβάτες της πτήσης της Rynair από Χανιά για Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 23/12,αφού το δρομολόγιο εκτελέστηκε με καθυστέρηση περίπου 9 ωρών.

Η πτήση ήταν προγραμματισμένη για αναχώρηση στις 15:40 και πραγματοποιηθηκε στη 1 μετά τα μεσάνυχτα, επειδή ο Διεθνής Κρατικός Αερολιμένας Θεσσαλονίκης,«Μακεδονία», έκλεισε για περιπου 3 ώρες, με αποτέλεσμα όλες οι πτήσεις να καθυστερήσουν και να υπάρξει συνολικός αναπρογραμματισμός των δρομολογίων.

Κάποιοι από τους επιβάτες υπέστησαν μεγαλύτερη ταλαιπωρία, καθώς η καθυστέρηση είχε σαν αποτέλεσμα να χάσουν δρομολόγια του ΚΤΕΛ, που θα τους οδηγούσαν στον τελικό τους προορισμό, ενώ χρειάστηκε να πληρώσουν από την τσέπη τους καταλύματα για διανυκτέρευση.

Σύμφωνα με μαρτυρία επιβάτη στο Flashnews.gr, οι επιβάτες ενημερώνονταν ανά 2 ώρες για την τελική ώρα εκτέλεσης του δρομολογίου, ενώ τους παρασχέθηκαν δωρεάν σάντουιτς και καφέ, ωστόσο επιβαρύνθηκαν με επιπλέον κόστος διανυκτέρευσης στον τόπο προορισμού τους που έφτασαν νύχτα και αναγκάστηκαν να αναπροσαρμόσουν το πρόγραμμά τους, σε περίοδο μάλιστα εορταστική όπου είχαν κλείσει εκδρομές και επισκέψεις σε διάφορους προορισμούς. Αρκετοί είναι αυτοί που θα ζητήσουν και αποζημίωση από την εταιρεία για την καθυστέρηση.

Υπενθυμίζεται οτι τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών εταιρειών ορίζονται από τον Κανονισμό ΕΚ 261/2004 της ΕΕ.

Αν η πτήση έχει καθυστέρηση κατά την αναχώρηση, οι επιβάτες δικαιούνται βοήθεια, επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου και πτήση επιστροφής, ανάλογα με τη διάρκεια της καθυστέρησης και την απόσταση της πτήσης.

Σε περίπτωση καθυστέρησης μιας πτήσης, προσφέρονται δωρεάν στους επιβάτες αναψυκτικά, επικοινωνία, γεύματα, διανυκτέρευση και μεταφορά μεταξύ αερολιμένα και καταλύματος (ανάλογα το χρόνο καθυστέρησης).

Όταν η καθυστέρηση είναι τουλάχιστον πέντε ώρες, οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν να λάβουν το αντίτιμο του εισιτηρίου τους και να μην ταξιδέψουν με την πτήση.

Οι επιβάτες μιας πτήσης που φθάνει στον τελικό της προορισμό με καθυστέρηση τουλάχιστον τρεις ώρες, μπορούν να λάβουν αποζημίωση όπως οι επιβάτες μιας ακυρωθείσας πτήσης εκτός εάν η καθυστέρηση προκλήθηκε από έκτακτες περιστάσεις, οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και εάν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα από τον αερομεταφορέα. Η αεροπορική εταιρεία πρέπει να μπορεί να το αποδείξει, παρέχοντας, για παράδειγμα, αποσπάσματα από το ημερολόγιο του αεροσκάφους ή αναφορές συμβάντων. Ο αερομεταφορέας πρέπει να δώσει τα εν λόγω αποδεικτικά στοιχεία στον αρμόδιο εθνικό φορέα ελέγχου εφαρμογής, καθώς και στους αντίστοιχους επιβάτες σύμφωνα με τις εθνικές διατάξεις σχετικά με την πρόσβαση σε έγγραφα.

Σημαντικό είναι επίσης, οτι έχετε την δυνατότητα να λάβετε αποζημίωση για πτήσεις ως και 3 χρόνια πριν! Δεν κοστίζει τίποτα να δοκιμάσετε αν σας αντιστοιχεί αποζημίωση και για προηγούμενες φορές που είχατε άσχημη εμπειρία με πτήσεις σας, λοιπόν.

Tags:

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook