Ζητούν ορισμό ταμείου  είσπραξης των λογαριασμών  της ΔΕΥΑΧ, εντός της πόλεως των Χανίων

Με αφορμή παράπονα των  καταναλωτών, προς την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για την απόφαση της  Δ.Ε.Υ.Α.Χ (Τρόποι Πληρωμής Λογαριασμών Ύδρευσης - Αποχέτευσης) που τέθηκε σε εφαρμογή από τον 9.2018,  και με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, η ΄Ενωση, έστειλε σχετική επιστολή προς τη Διοίκηση της Εταιρείας, στην οποία  μεταξύ των άλλων αναφέρει:

"Οφείλουμε να σας μεταφέρουμε την δυσαρέσκεια των καταναλωτών, που ζουν στο κέντρο των Χανίων, χρηστών παροχής ('Υδρευσης, αποχέτευσης), προς την επιχείρηση στην οποία  έχετε την ευθύνη ως Διοίκηση αυτής,  όσο αφορά  την απομάκρυνση του ταμείου  είσπραξης, της επιχείρησης  από την πόλη των Χανίων, και την εγκατάσταση αυτού, στις Μουρνιές, για τους εξής λόγους

1)Υπάρχει δυσκολία μετάβασης υπερηλίκων, μη εχόντων  Ι.Χ αυτοκίνητο, καταναλωτών, να   οδεύουνε  στα ταμεία της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. στις Μουρνιές (των Μεγίστης Λαύρας 15 και Αρπακουλάκηδων)  για πληρωμή των λογαριασμών  τους.

2) Στα υποκαταστήματα των  συνεργαζόμενων με σας τραπεζών και σε άλλους φορείς  που έχετε ορίσει, υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση η οποία ποικίλει ανάλογα με τον φορέα εξόφλησης, πράγμα που δυσκολεύει  αρκετούς καταναλωτές να υποστούν την πλέον επιβάρυνση

.3) Επειδή πολλοί καταναλωτές  δεν έχουν πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σύστημα (e-banking).

4),Επειδή το αίτημα των καταναλωτών, μπορεί να λυθεί 

παρακαλούμε όπως ικανοποιήσετε αυτό, με ορισμό ταμείου  είσπραξης των λογαριασμών  της επιχείρησής σας, εντός της πόλεως των Χανίων,  για ωφέλεια αμφοτέρων, τόσο επιχείρησης όσο και καταναλωτών.