Συνεχίζεται η απομάκρυνση των χωμάτων – Τι θα γίνει στην συνέχεια – Γεωτρύπανα στο σημείο την επόμενη εβδομάδα

Με ιδιαίτερη προσοχή συνεχίζονται οι εργασίες απομάκρυνσης των τεράστιων όγκων χώματος που έπεσαν από την κατολίσθηση στην εθνική οδό Χανίων Κισάμου στο ύψος του Σταλού την πρωτοχρονιά.

Οι καταπτώσεις χωμάτων συνεχίζονται και έτσι είναι δεδομένο το κλείσιμο του δρόμου από τον κόμβο Γαλατά μέχρι τον κόμβο Πλατανιά για μερικές ακόμη ημέρες.

Όταν ολοκληρωθεί η απομάκρυνση των χωμάτων από το οδόστρωμα θα ακολουθήσει πλύση του δρόμου από την Πυροσβεστική και στην συνέχεια θα τοποθετηθούν σήμανση και φορητοί φωτεινοί σηματοδότες καθώς είναι δεδομένο πως θα δοθεί στην κυκλοφορία μόνο το ένα ρεύμα κυκλοφορίας.

Και αυτό γιατί η διέλευση κάτω από το σημείο της κατολίσθησης θα παραμείνει επικίνδυνη έως ότου δοθεί η οριστική λύση..

Προς το παρόν, λοιπόν, η απαγόρευση της κυκλοφορίας παρατείνεται χρονικά μέχρι την 04.02.2019 στις 12:00 το μεσημέρι.

Υπενθυμίζουμε ότι η προσωρινή απαγόρευση κυκλοφορίας όλων των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας ισχύει από την χιλιομετρική θέση 5,6 (ανισόπεδος κόμβος Γαλατά) έως την χιλιομετρική θέση 12,3 (ανισόπεδος κόμβος Πλατανιά) της Νέας Εθνικής Οδού Χανίων – Κισσάμου (περιοχή Δημοτικού Διαμερίσματος Σταλού).

Η κυκλοφορία των οχημάτων εκτρέπεται - διεξάγεται από τους ανισόπεδους κόμβους Γαλατά και Πλατανιά του Παλαιού Εθνικού Οδικού Δικτύου Χανίων - Κισσάμου.

Όπως δήλωσε στο Flashnews.gr ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης Φώτης Καζάζης, το Υπουργείο Υποδομών εδώ και πολύ καιρό είχε αναθέσει στον ΟΑΚ να εκτελέσει μια μελέτη οδικής ασφάλειας του ΒΟΑΚ για να προληφθούν έκτακτα περιστατικά.

«Αυτό το σημείο στον Σταλό δεν είχε συμπεριληφθεί στην μελέτη γιατί δεν μας το υπέδειξαν. Βάλαμε το Καλάμι και το Πλατάνι όπου πέφτουν βράχια. Τώρα που προέκυψε η κατολίσθηση , το Υπουργείο μας ζήτησε να συμπεριλάβουμε και το σημείο αυτό στην μελέτη» είπε ο κ.Καζάζης επισημαίνοντας πως από την μελέτη θα προκύψουν τρόποι οριστικής επίλυσης του προβλήματος με ένα κόστος το οποίο θα σταλεί στο Υπουργείο. 

«Παράλληλα με αυτά, η Περιφέρεια που έχει την τεχνική συντήρηση έπρεπε να μαζέψει τα μπάζα» συνέχισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΚ διευκρινίζοντας πως την επόμενη εβδομάδα στο σημείο της κατολίσθησης θα πάει γεωτρύπανο το οποίο θα κάνει δύο γεωτρήσεις εκεί καθώς και μια γεώτρηση στην απέναντι πλευρά, όπου μάλλον και εκεί υπάρχει ανάλογο πρόβλημα.

Από τα δεδομένα των γεωτρήσεων θα προκύψουν και τεχνικές λύσεις του θέματος.

«Όλα αυτά θα τα κάνουμε γρήγορα προκειμένου να γίνει η οριστική επέμβαση το συντομότερο δυνατόν» κατέληξε ο κ. Καζάζης.

Πάντως, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες που ακολουθούν υπάρχουν μικρές καταπτώσεις χωμάτων και σε κοντινά σημεία με εκείνο της μεγάλης κατολίσθησης και είναι απορίας άξιο το γιατί δεν ελήφθησαν κάποια μέτρα όταν κόπηκε το βουνό εκεί κατά την διάνοιξη του δρόμου.